Skip to main content

ظریف وزیر امورخارجه به دیدار

ظریف وزیر امورخارجه به دیدار
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

ظریف وزیر امورخارجه به دیدار اسد جنایت کار می رود اما چرا؟

ایران بیش از 120 هزار نیرو از افغانستان. پاکستان. عراق.لبنان و از محلات فقیر نیشین ایران در سوریه دارد.
این همه نیرو غذا می خواهد. لباس می خواهد. مریض می شوند دکتر و دوا درمان می خواهد . حقوق ماهیانه می خواهد. حق ماموریت در منطقه جنگی می خواهد. سلاح و مهمات می خواهد. و در صورت کشته شدن پول دیه باید به خانواده اش داد. اینها اولیه ترین مخارج ان 120 هزار نفر در خط جنگ در سوریه است. و حتمن مخارج دیگری هم دارند که کارشناسان مخصوص خودش می دانند. حالا از یک طرف مقامات بالا در حکومت اسلامی پول ها را به طریق های مختلف می دزدند.
ویروس کرونا نفس حکومت را بریده. حکومت به هرکی برسه یا نرسه وام می خواهد .
حالا با ان همه مخارج بیش از 120 هزار نفر در سوریه چه کار کنند؟ انهم نه در حال حاظر جنگ است و نه منطقه ای از دست مخالفان دولت سوریه ازاد می کنند تا توجیهی برای ان مخارج داشته باشند.
حالا اگر شرایط کنونی در سوریه یعنی بدون جنگ و اتش بس یک سال و یا دوسال ادامه داشته باشد و ان 120 هزار نفر فقط در سوریه بخورند و بخوابند حکومت ایران با ان همه مخارج سرسام اور با انها چه کار خواهد کرد ؟؟
بلی بنظر من حکومت اسلامی می خواهد به اسد بگوید که ما نمی توانیم این وضع اتش بس و راکت ماندن بیش از 120 هزار نفر نیرویمان در سوریه و خوردن و خوابیدن انها را تحمل کنیم.خوب در این صورت حکومت اسلامی از اسد چی می خواهد؟
حکومت از اسد می خواهد پوتین را قانع کند حمله به ادلب را به بهانه ای شروع کند 200 هزار نیرو در زمین و حمله هوایی روسیه از هوا بخصوص درگیر شدن ترکیه با کرونا کار ادلب را تمام و با جشن یک پیروزی بزرگ ما نیروهایمان را از سوریه خارج کنیم یا به حداقل برسانیم و گر نه با ادامه شرایط کنونی اتش بس ما قادر به هزینه بیش از 120 هزار نیرو نیستیم و مجبوریم انها را از سوریه خارج کنیم.
برای همین ظریف برای دیدار اسد می رود یا این جزو موضوعات اصلی است.