Skip to main content

دوستان گرامی، ویروس کرونا شش

دوستان گرامی، ویروس کرونا شش
تبریزی
عنوان مقاله:
تست ویروس پانونا !

دوستان گرامی، ویروس کرونا شش ها را درگیر کرده و شش ها را

از کار می اندازد و کسانی که گمان می رود با ویروس کرونا بیمار شده اند برای آن که روشن شود با این ویروس بیمار شده اند یا نه نخست آزمایش هائی بر روی شش ها و بخش های دیگر بدنشان به انجام می رسند و پس از آن که روشن شد با این ویروس بیمار شده اند در بخش های ویژه ای در بیمارستان ها قرنطینه شده و درمان می شوند.

از سوی دیگر ویروس بسیار، بسیار، بسیار، بسیار، بسیار خطرناک دیگری به نام ویروس پانونا هم در میان ویروس ها یافت می شود که این ویروس مغزها را درگیر کرده و مغزها را از کار می اندازد و این ویروس در جنگ جهانی یکم چهارده میلیون تن و در جنگ جهانی دوم پنجاه و پنج میلیون تن را به کشتن داد!!! و اگر کسی با ویروس پانونا بیمار شود پان آریا و پان ترک و پان کرد و پان عرب می شود و چنین کسی نیز باید در بخش های ویژه ای در بیمارستان ها قرنطینه شده و درمان شود!

شما برای آن که بدانید با ویروس پانونا بیمار شده اید یا نه می توانید با تستی آسان خودآزمائی کرده و بدانید که آیا با ویروس پانونا بیمار شده اید یا نه؟ و آیا با این ویروس مغز شما از کار افتاده است یا نه؟ آن تست این است که یک خانم هنرمند آوازی می خواند و هنگام خواندن این آواز برای رنج هائی که در زندگی کشیده است و برای یادمانده هائی که دارد اشک می ریزد، شما اگر هنگام دیدن گریه این خانم هنرمند دلتان گرفت و با این خانم همدردی کردید و دلتان برای این خانم سوخت و با خود گفتید که ای کاش من می توانستم به این خانم یاری برسانم بدانید که تست پانونای شما منفی است!

اما اگر شما پس از دیدن گریه این خانم گفتید که من چه کنم! به من چه! و مغزتان پر بود از سخنانی درباره آرامگاه کورش، گور داریوش، نژاد اهورائی آریائی، عطسه کردن خشایارشاه در دوهزار و پانصد سال پیش، سرفه کردن فردوسی در هزار سال پیش، دبستان به زبان مادری، دبستان به زبان پدری، دبستان به زبان عمه ای، دبستان به زبان خاله ای، کردستان بزرگ، خلیج عربی و ..... بدانید که تست پانونای شما بدبختانه و با اندوه و افسوس فراوان مثبت است! تو کز محنت دیگران بی غمی / بباید که نامت شود پانمی!!! (به این لینک نگاه کنید)

https://www.youtube.com/watch?v=jKJvQBGOLL0

اگر تست پانونای شما مثبت شد آن گاه باید به بیمارستان ایران گلوبال و بخش؟ کدام بخش بود؟ بخش داخلی بود؟ یا بخش جراحی بود؟ نه! هیچکدام از اینها نیست! آهان! بخش صفحه شما ! آره، آره، آره، باید در بیمارستان ایران گلوبال و در بخش صفحه شما نخست قرنطینه شوید تا بیماری شما به دیگران سرایت نکند! سپس درمان های شایسته و بایسته درباره شما به دست پزشکان فوق تخصص بیماری پانونا مانند دکتر تبریزی انجام شوند! همچنین اگر تست پانونای شما منفی بود برای پیشگیری از این بیماری نگاه کردن به لینک زیر شاید سودمند باشد

https://www.youtube.com/watch?v=1t2ieinb610