Skip to main content

پخش فیلم گوناز تی وی توسط

پخش فیلم گوناز تی وی توسط
Anonymous

پخش فیلم گوناز تی وی توسط علی رضا اردبیلی در این سایت نشان میدهد که ........... بی منطق پان ترک .......... دولتهای اجنبی تریبون بیابد. جناب کرمی نباید در اینگونه جلسات گوبلزی شرکت کند. انصافعلی هدایت

که بی طرفی مجری جلسه را رعایت نمیکند یک فرد بی منطق .............. گوبلزی است که فقط تعاریف غلط و آمارهای دروغین تف میکند. علی رضا اردبیلی فتوکپی بابا آزاد سابق است که با ژست های روشنفگری همان ....... انصافعلی هدایت و گوناز تی وی را بدون کم و کاست تکرار میکند.
هر فرد . سازمان و موسسه و تشکیلاتی که بین مردم ایران و دولتهای شاه و شیخ فرق نگذارد ، یک..................... تجزیه طلب نژادگرای خائن ضد ایران و ایرانیست که فکر میکند اپوزیسون ایرانی و بقیه بیننده و شنونده ها مثل خودش ............ و از تبار مغول و نژاد زرد است.
برنامه های گوناز تی وی نشان میدهد که این کانال دنبال جدایی است و تمام صغرا کبرا گفتن اش در خدمت روباه صفتی و فریب بیننده است. با این کانال باید همچون دشمن برخورد نمود و هر گونه شرکت در این کانال حماقت و ساده لوحی است . بی دلیل نیست که ایرانیان آنرا بایکوت نموده اند. این تلویزیون از همسایگان ضد ایرانی کمک مالی میگیرد . کت و شلوار و کراوات 2 گرداننده آن نشان میدهد مثل شهرام همایون و سعید بهبهانی و کیانوش توکلی هر روز مجبور به التماس کمک مالی نیست چون وابسته نیستند.
سایت گلوبال نباید به علی رضا اردبیلی امکانات نامحدود بدهد چون وی در خط گوناز تی وی ، فردی تجزیه طلب و ضد ایرانیست.