Skip to main content

ســـالام دوســلار

ســـالام دوســلار
lachin
عنوان مقاله:
تو کز محنت دیگران نداری غمی / بباید به خواب بینی جهان تک میهنی!

ســـالام دوســلار.
همانطور که قبلآ اشاره شده بود خطرناک تر و مهلک تر از ویروس کرونا

دو ویروس دیگری است که این ویروس ها بسیار، بسیار، بسیار، بسیار، بسیار کشنده است . این ویروس ها در قرن های اخیر بیش از 100 میلیون انسان ها را در کره زمین کشته است . اسم اولین ویروس (( ویروس کمونیستو نا )) است و اسم ویروس دیگر, ویروس (( استالینیستو نا )) است.
این ویروس ها مغزها را درگیر کرده و مغزها را از کار می اندازد.

شما برای آن که بدانید با ویروس استالینیسو نا و کمونیستو نا بیمار شده اید یا نه , می توانید با تستی آسان خودآزمائی کرده و بدانید که آیا با ویروس استالینیسو نا و کمونیستو نا بیمار شده اید یا نه؟ و آیا این ویروس ها مغز شما را از کار اانداخته است یا نه؟ آن تست این است که یک آقای هنرمند آوازی می خواند بنام (( اخو تار )) که شعرش بوسیله (( میکائیل موشفیق )) سروده شده بود . ولی این شاعر بوسیله ویروس (( استالین )) لینیست نونا اعدام شد. مضمون این شعر گفتگوی یک شاعر با یک آلت موسیقی است که به « تار آزربایجانی » مشهور است. و هنگام خواندن این آواز برای رنج هائی که مردم آزربایجان در زندگی کشیده اند و برای یادمانده هائی که دارد از صمیم قلب صحبت میکند.
https://www.youtube.com/watch?v=XpPb3ia2N7Y

اگر شما پس از شنیدن این آهنگ گفتید که من چه کنم! به من چه! و مغزتان پر بود از سخنانی درباره مارکس , انگلس , لنین , , استالین , کتاب های ( سرمایه ) و ( مانیفست کمونیسم ) و پرچم های سیتاره دار قئپ قیرمیزی, بدانید که تست پانونای شما بدبختانه و با اندوه و افسوس فراوان مثبت است!
تـــــــو کـــــز مـــــحنـت دیــــگران نداری غــــمی .....ببــــــاید بـــه خــــواب بینــــی جـــهان تــــک میــــهنی!