Skip to main content

یکی از صفات جنبش دانشجویی غرب

یکی از صفات جنبش دانشجویی غرب
Anonymous

یکی از صفات جنبش دانشجویی غرب در سال 1968، اصطلاح GenerationsKonfelikt بود. یعنی اختلاف و تضاد نسل ها، مخصوصا با پدران. دانشجویان عالبا چپ پدران خود را در حمایت از فاشیسم هیتلری مقصر فاجعه میدانستند.

حالا چون شما از این اصطلاح شناخته شده علمی جامعه شناسی چپ غربی استفاده میکنید، بهتر است آنرا بشناسید.
جنبش سلطنت طلبی ایرانی برای اینکه کثافت های 70 ساله پهلوی را لاپوشانی کند به ساختن این اصطلاح و ساختن اصطلاح نسل 57 ها پرداخته ، تا موضوعات اجتماعی انقلابی انسانی تاریخی را لوث کند.
اعتراضات و شورشهای اجتماعی در جهان مخصوصا در ایران جهان سومی ، بدلیل اختلاف طبقاتی و دیکتاتوری پهلوی و رشد اسلام قرون وسطایی مذهبی پیش آمد و نه بدلیل "مشاجره و اختلاف نسل ها"
آن نسل 57ی در همان سنی بود که اکنون این نسل جوان طلبکار؛غالبا سلطنت طلب، که بدلیل فاشیسم اسلامی، تنها نیروی ملموس در مقابل نیروهای جوان ملی و چپ و دمکرات و لیبرال از نسل پیشین انتقاد میکنند.
منظور اشاعه اصطلاح اختلاف نسل ها در میان مردم ایران، اصطلاخی غلط انحرافی طاغوتی لس آنجلسی است. دلیل شکست انقلاب را باید در جاهای دیگری جست. دیکتاتوری پهلوی فضای فرهنگی سیاسی دمکراتیک جامعه ایران را برای دهها سال فلج کرده بود. آخوندها فرزند خلف فاشیسم شاهنشاهی و پهلوی بودند.
اگر نسل 57ی نبودند شاید وضع بدتر؛ یعنی مانند افغانستان طالبان، و سوریه و عراق داعشی میشد.