Skip to main content

در وجود جناب Lachin موتور

در وجود جناب Lachin موتور
Anonymous
عنوان مقاله:
محض شوخی!!

در وجود جناب Lachin موتور محرکه ایست که گاه براه افتاده و کار به افراط کشیده میشود

من جمله "اسم اولین ویروس (( ویروس کمونیستو نا )) است و اسم ویروس دیگر, ویروس (( استالینیستو نا )) است. این ویروس ها مغزها را درگیر کرده و مغزها را از کار می اندازد.".

در نبرد استالینگراد بیاد دارم (( استالینیستو نا )) که کلاه خود و ماسکی نداشتند که خود را از گلوله و دود محافظت کنند لچک به سر وصورت می بستند و چون الکل برای ضد عفونی پیدا نمیشد به آب آلوده قناعت مینمودند. اگر جناب ایشان در استالینگراد نبودند حتما آنرا در کشور "استثنایی ها " دیده اند.

و این قسمتی از کامنتی ست که در جای دیگر گذارده ام و شاید برای یاد آوری مناسب باشد:
ضرب المثلی میگوید ” به فرض من گفتم , تو چرا چنین کردی؟”. درست است که تبلیغات مغز ها را شسته است ولی ما از جامعه “هایی” سخن میگوئیم که به حد کمال باسوادند و “چندین چراغ دارند و بیراهه میروند”, و اینک به جائی افتاده اند که حتی از بدبختی زندانیان آنها سوء استفاده شده, سهام میفروشند و پول میسازند!!

و یا بیمار, شخص فلک زده ایست که اکثرا بدون گناه به این مصیبت گرفتار شده ولی در تمام طول تاریخ بشریت و در اکثر نقاط دنیا و توسط ملل “متمدن” تا حد ورشکستگی مورد سوء استفاده مادی قرار گرفته و این نظام او را پاره کرده و میخورد, میخورد!! مسئله به این روشنی ست و کسی آنرا نمی بیند. صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یَرْجِعُونَ, آنها کر و گنگ و کورند و (از ضلالت خود) بر نمی‌گردند, ترجمه (مکارم شیرازی). مسئله این است عزیز.