Skip to main content

کوتاه سخن آن که با هر دوز و

کوتاه سخن آن که با هر دوز و
تبریزی

کوتاه سخن آن که با هر دوز و کلک و حقه و حیله و ترفند و فریب و راست و دروغی

که شد! با هر فیلم و لینک و ویدئو و رمان و گزارش و عکس تروتسکی که شد! با هر به هم بافتن خشک و تر و نوشته و سخنرانی و فلسفه بافی و وینستون چرچیل گفته است و بیست سالگی و چهل سالگی و قلب ندارد و مغز ندارد که شد! با هر آمارتراشی درباره شوروی و چین و کوبا و چهل میلیون و هفتاد میلیون و صد میلیون که شد! با هر ابزاری برای سرگرم کردن مردم مانند فوتبال و سیگار و آرامگاه کورش و دبستان به زبان مادری و کردستان بزرگ و خلیج عربی که شد! و ..... و ..... و ..... باید به کجا برسیم؟

باید به آنجا برسیم که کارل مارکس بد است! فردریش انگلس هم بد است! لنین هم بد است! زاپاتا هم بد است! چه گوارا هم بد است! پیشه وری هم بد است! حمید اشرف هم بد است! منصور حکمت هم بد است! شاهرخ زمانی هم بد است! محمد جراحی هم بد است! کمونیسم هم بد است! سوسیالیسم هم بد است! چپ هم بد است! بد است! بد است! بد است! بد است! و بد است های دیگر .....

تا چه شود؟ تا این چنین شود که در سایه بهره برداری گروه انگشت شماری از مردم یک سرزمین که دارای ابزار کار (سرمایه) هستند از دارائی های آن سرزمین و گرسنه ماندن انبوه میلیونی مردم آن سرزمین که از بام تا شام مانند جانوران برای آن سرمایه داران کار می کنند رژیم سرمایه داری همچنان پابرجا بماند!

از این روی پس از خواندن و شنیدن این فلسفه بافی ها و دلیل تراشی های خر پالان کن کارگران و رنجبران و دهقانانی که بیل و کلنگ و داس و چکش به دست گرفته و از بام تا شام مانند جانوران کار می کنند تا جیب های سرمایه داران و زرسالاران پر شوند باید چنین کنند (به لینک زیر نگاه کنید)

https://www.youtube.com/watch?v=7nI_7IuxkTA

پس از نگاه کردن به لینک یکم به این لینک نگاه کنید

https://www.youtube.com/watch?v=0dmC_ABXV2U