Skip to main content

توهم، یکی از خصوصیات

توهم، یکی از خصوصیات
Anonymous

توهم، یکی از خصوصیات ناسیونالیسم نادان و شونیسم احمق پر رو است ،که منطق را از مدعی میگیرد.
وجود امثال این پان ترک ،واقعا برای زمین و آسمان و دریا خطرناک است. تصور بفرمایید که وی این مزخرفات

توهمی و خودفریبانه را پیرامون ساکنین تهران را بخواهد به نوههای فارس زبانش بیاموزد. کسیکه 40 سال پیش 50 ساله بوده، لابد اجازه دارد در سن 90 سالگی مانند قهوه خانه های میدان گمرگ از این داستانهای کوراغلویی تعریف کند و چای دشلمه قندپهلو و قلیان و سیگارش را بکشد و روانه خانه برای صرف نماز مغرب گردد.
گاهی فکر میکنم غالب آذری های هویت طلب، واقعا افراد توهمی خیالباف و هپروتی هستند که مدام دچار خوابنمایی شده اند.
گویا بهتر است به این احمقهای عامل جنگ داخلی، پیشنهاد شود که اسم ایران را به ترکستان جنوبی عوض کنند ، تا اینها آرام در غرب و امریکا بنشینند و لاطالات و چرندیات و مزخرفات، در فضای محازی پخش بکنند.
عادت های زیرکرسی خوابیدن در سرمای زمستان آذربادگان، انگار غالب اینها را قصه گو بار آورده. عجیب است که کلیله و دمنه و قصه های هزار و یکشب و داستان حسین کرد شبستری را اینها فراموش کردند در سازمان یونسکو به نام آثاری ترکی به ثبت برسانند.
این منافق فریبکار ، نشنیده که اسم ری و تهران در تورات و انجیل و تلموذ بیش از 3000 سال پیش آمده؟ !. آنزمان جد و تبار اینها هنوز برای گله چرانی و دامپروری و چادرنشیسنی از تلخ مکان ترکستان شرقی مغولستان ،کوچ به خاورمیانه و قفقاز را شروع نکرده ،و ارامنه و بیزانس ،دهها کلیسا در قره باغ و باکو و گنجه ساخته بودند.