Skip to main content

ما در این سایت چند نمونه

ما در این سایت چند نمونه
Anonymous

ما در این سایت چند نمونه مانند" رائفی فر " نظام آخوندی ،داریم که از شبخ و غول نژادی فارس و کرد و ارمنی و روس، نادانهایی مانند خودشان را میترسانند. علی فضولات فالانژ ،و یلینیک سابق و رخمانفر öyernci

طبق نظرنوادگان ترک مغول، فعال در این سایت، پارسها از زمان حضرت نوع با جمعیت 4 میلیونی توانسته اند بر 400 میلیون ترک حکومت کنند و زبان و فرهنگ آنان را آسیمله نموده و 15 میلیون را به تهران کوچ دهند و دریاچه ارومیه را خشک کنند و آبله مرغی میان گاو و گوسبند آذری شایع نمایند.
همه اینه نشان میدهد که پارسیان از نژاد برتر و بهتر آریایی هستند و 3000 سال پیش از شمال به هند و ایران دخول نمودند. ترکان آزری هم همیشه کارهای حکومتی را به مدیریت پارسیان و ایرانیان انجام میدادند تا ایرانیان پارسی زبان در کنار حوضه کوثر، نیمه دراز ،و قلیان بدست ، مشغول چای و دیدن رقص عربی و ترک شیرازی باشند. حافظ در این رابطه سروده.
اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل مارا - بدو بخشم یه من قند و 2 من قارا
و نیازی به عطای سمرقند و بخارا نیست. کشک و قره قوروت ترکی موحب شوخ تبعی میشود طبق کزارش برنده جایز نویل ترک در رشته اردعان شناسی، در دشت مغان و نمین آباد سفلی.
لاشی با دیدن نام پارس و ایرانی در این صفحه ، دچار خشتک پاره گی خواهد شد ، و دوباره دنبال تاریخ باستان کورش و استوانه و تخت حمشید و عال قاپو و رصدخانه مراغه و برج کفتربازی تیمور در ممقان خواهد رفت.