Skip to main content

اردوغان پاترویت یا امریکا را

اردوغان پاترویت یا امریکا را
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

اردوغان پاترویت یا امریکا را انتخاب کرد و به روسیه پوتین گفت برو تو هنوز بچه ای احتیاج داری بزرگ شوی و چیزی یاد بگیری

بنظرم دیگر مسله ادلب بیشتر از این برای ترکیه مهم نیست . یعنی اردوغان به چیزی که می خواست رسیده است.
اگر حکومت اسلامی فارس متلاشی شود و یا از بی پولی مجبور شود 120 هزار نیروی خود را از سوریه بیرون بیاورد روسیه عملا با بمباران هیچکاری را نمی تواند پیش ببرد. 120 هزار نیروی حکومت اسلامی فارس با مخارج ملتهای ایران عملا پیاده نظام روسیه و در خدمت و منافع روسیه عمل می کند و احتمالا قبل خروج انها از سوریه پوتین از انها یک باره دیگر در هجم وسیع و با تلفات زیاد استفاده خواهد کرد تا ادلب را ازاد کند و گرنه بعد از خروج نیروهای حکومت اسلامی فارس خارج کردن ادلب از دست مخالفان اسد تقریبا غیر ممکن است.
و باتلاق روسیه پوتین در سوریه از ان وقت شروع خواهد شد
روسیه پوتین با بمباران دزدکی سربازان تورک و در دم در نگهداشتن تیم اردوغان در مسکو . نشان داد چقدر دوست با وفا است و قابل اعتماد . و چقدر فرهنک مهمان دوستی دارد.
اگر در ان چند روز رسانه های روسی را دنبال می کردید انگار خاورمیانه را فتح کرده بودند و برای همین پوتین بلا فاصله از پارلمان خواست بخاطر فتوحاتی که انجام داده و کار ترکیه را یکسره کرده و در حالا تسخیر خاورمیانه است زود قانون را عوض کنند تا پوتین دوباره بتواند 20 سال رئیس جمهور شود و کار خاورمیانه را هم یکسره کند.
باور کنید شوخی نمی کنم فقط مسایل روسیه را از روز بمباران سربازان ترکیه توسط روسیه تا رای گیری در پارلمان روسیه حدودن 20 روز است را نگاه کنید دقیقن همان است که در بالا گفتم.
ترکیه بیشتر از حد کافی نیروی زمینی دارد حالا پشتیبانی نیروی زمینی سایر کشور های تورک بجای خود
ترکیه بیشتر احتیاج دارد روی پدافند هوایی یا موشک سامانه هوایی و موشک زمین به زمین کار کند