Skip to main content

کمنت های ، علی فضولات آذری -

کمنت های ، علی فضولات آذری -
Anonymous

کمنت های ، علی فضولات آذری - و مهمت رحمانفÖyernci کج و کوله - و امیرحسین تتلو ترک تبار- نشان میدهد اینها چگونه آزادی و استقلالی را برای آینده خواهان هستند.

مهمت رحمانف کج و کوله ، و علی فضولات فالانژ ، خواهان آزادی هستند ، که بتواند کرد و ارمنی و فارس را بر اساس تئوری نژادی فاشیستی گرگها خاکستری عثمانی ، بقتل برسانند و نابود کنند.
امیر حسین تتلو هم ،بارها در مصاحبه هایش اشاره نموده ، خواهان آزادی مواد مخدر ، و پذوفیلی و رابطه جنسی با کودکان و افراد نابالغ ، و چند همسری و رابطه با زنان شوهر دار ،است.
ولی چون انسان گلوبال قرن 21 ؛ همچنین ایرانیان ، مدافع حرمت انسانی و خواهان نظامی سکولار دمکرات سوسیال منوگام پلورالیستی و مدرن هستند، اجازه نخواهند داد این تفاله های باقیمانده از فرهنگ نظامهای فئودالی قاجار و مغول و آخوندهای ترک صفوی، به اهداف ضد بشری خود برسند و در فرصت مناسب اینها را با کلام و نیرو و خشونت، خنثی و از خاورمیانه به سرزمین اجدادی شان در ترکستان چین و اویغورستان خواهند فرستاد.
مایع تاسف است که بعد از رانده شدن این 3-4 نفر از سایتهای مغولی ترکی آذری، این گروه ، ار این سایت فارسی زبان ایرانی ، ودر خانه میزبان دمکرات خود، سوء استفاده کنند و اشاغه دهنده کثافت و زباله های نژادی و خرافات مذهبی و فساد لمپنی، علیه انسانهای دیگر باشند.