Skip to main content

امروز که بنام روز کارگر

امروز که بنام روز کارگر
Anonymous
عنوان مقاله:
ماه کارگران

امروز که بنام روز کارگر نامگذاری شده بر همه زحمت‌کشان مبارک باد .بنام این طبقه وبدون دخالت این طبقه گروهی تروریست در روسیه چین و دیگر کشورها قدرت را بدست گرفتند و هزاران کارگر و مخالف رادر اردوگاه‌های

کار سربه نیست کردند.در کشور ما ایران گروه تروریست فدایی خدمتگزار واقعی کارگران یعنی اقای فاتح را به رگبار گلوله بستند تا بقول خودشان استثمار انسان از انسان را پایان دهند . اقای فاتح برای کارگران خانه ها ساخته بود که هنوز در ان خانه ها مردم زندگی میکنند .در جریان انقلاب امریکایی 57 جریان چپ علیه موازین دکترین چپ و منافع ملی و کارگری به دفاع از ارتجاع سیاه پرداخت و روزگار طبقه کارگر انچنان سیاه شد که خودزنی و خود سوزی راه نجات کارگران شده است.کسانیکه اقای فاتح را ترور کردند امروز همسایه وشریک دزدهای ملیاردی در اروپا و کانادا هستند . برخلاف ادعای رهبری طبقه کارگر داشتن در رهبری احزاب چپ نه کارگری بود ونه در دولت های چپی سندیکای ازادی وجود داشت .بساط کردن گروهی در برون مرز بنام حزب وچریک و کومونیست و استقلال طلب نشان از دوری ودشمنی این جریانات با واقعیت دارد .
نه تنها کارگری در رهبری این جریانات نیست بلکه کمبود نقش بانوان در این جریانات انچنان است که با اعتراض یک بانوی چریک روبرو شده است .
انچه ایران به ان نیاز دارد نه گروهی اقابالا سر بلکه سندیکای ازادی هر گروه اجتماعی است که بتواند ازادانه برای منافع صنفی خود بدون دخالت این وان مبارزه کند . تلاش هفتاد و پنج ساله حزب توده چهل ساله فدایی و نیم قرن خونریزی مجاهدین نتوانست برای کارگری یک جشن عروسی بگیرند .شادکام باشید .