Skip to main content

سالام اليكيم

سالام اليكيم
Anonymous

سالام اليكيم
واکنش ترکیه به اتحادیه اروپا در رابطه با حمله تروریستی در عفرین

واکنش ترکیه به اتحادیه اروپا در رابطه با حمله تروریستی در عفرین


ترکیه به بیانات اتحادیه اروپا در رابطه با حمله تروریستی پ ک ک / ی پ گ به شهرستان عفرین سوریه واکنش نشان داد


فخرالدین آلتون رئیس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه، در حساب تویتتری خود
پیغامی منتشر کرده و گفت: "از یک سازمان تروریستی نمیتوان دعوت به آتش بس نمود. ترور محکوم میشود. با تروریست باید جنگید."

وی افزود: "با نگاهی به توضیحاتی که به رسانه ها انجام گردید، متاسفانه میبینیم که اتحادیه اروپا در خصوص مبارزه با ترور هنوز هم در جایگاه صحیحی نمیباشد. این غیر قابل قبول است.

تاکنون علی رغم همه هشدارهایمان از پ ک ک / ی پ گ حمایت کرده و به آنها کمک تسلیحاتی نمودند. کسانی که سعی دارند این اعمال را مشروع نشان دهند و به فعالیت این سازمان در کشورشان اجازه میدهند، مسئولان اصلی قتل عام دیروز (سه شنبه) در عفرین میباشند. این حمله نشان داد که "نامهای" جدیدی که به سازمان های تروریستی داده شده است، طبیعت شیطانی آنها را تغییر نخواهد داد."

وی با تاکید بر اینکه ترور به غیرنظامیان، صلح و ثبات صدمه زده و نتایج تلخی که تلافی نشدنی است، به میان می آورد، گفت: "هویت کشته شدگان در این حمله و اینکه حمله از کدام سوی مرز انجام شده است، تاثیری بر مبارزه ای که با فاعلان آن خواهیم داشت، ندارد. همچنین کسانی که در مقابل این حمله تروریستی هنوز هم سعی دارند که آن را متفاوت جلوه دهند و با سازمان تروریستی پ ک ک اتحادی کثیف دارند را به وجدان ملتمان می سپاریم."

گفتنی است بخش روابط خارجه اتحادیه اروپا در رابطه با حمله تروریستی که با یک تانکر حامل بمب به مرکز شهرستان عفرین انجام گردید، از سازمان تروریستی پ ک ک / ی پ گ نام نبرده و اعلام داشته بود که "هیچ توجیهی برای حمله تروریستی وحشتبار در شهرستان عفرین سوریه وجود ندارد . مسئولان این حمله باید حساب پس دهند." و دعوت به آتش بس گردیده بود.

BİR OLALIM, İRİ OLALIM, DİRİ OLALIM
@BirDiri
¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦