Skip to main content

تقریبا غیر از روسیه اکثر دنیا

تقریبا غیر از روسیه اکثر دنیا
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

تقریبا غیر از روسیه اکثر دنیا بمب گذاری توسط کردها در عفرین سوریه را که بیش از 100 نفر کشتته و زخمی شدند محکوم کردند. اما چرا روسیه پوتین سکوت کرد؟؟

آلمان حزب الله لبنان را تروریست اعلام کرد حزب الله در سوریه برای شرکت های نفت و گاز روسیه می جنگد پس چرا پوتین از حزب الله لبنان دفاع نکرد؟
120 هزار نیروی حکومت اسلامی فارس در سوریه با مخارج ملتهای ایران در خدمت شرکت های نفت و گاز روسیه و برای آنها می جنگد اما اسرائیل هر هفته آنها را در سوریه تار و مار می کند، پس روسیه چرا دفاع نمی کند؟ اصلا چرا اعتراض نمی کند؟
اصلا اسرائیل بدون هماهنگی با روسیه می تواند نیروهای حکومت فارس در سوریه را بمباران کند ؟ صد در صد نه.
حکومت فارس اینها را نمی داند؟ صد در صد می داند.
چرا روسیه پوتین کوچکترین دخالتی در حل مسئله یمن نمی کند؟ حتی در آن مورد اظهار نظر هم نمی کند.
جواب ساده است. در یمن چیزی نیست تا پیمانکاران و شرکت های تازه به دوران رسیده روسی که مزه دلار و یورو را کشیده اند را جلب کند و دولت پوتین را آن شرکت ها . پیمانکاران که اغلبشان هم یهود هستند می چرخانند.
معامله قرن ترامپ در رابطه با فلسطین را دنیا محکوم کرد، حتی انگلیس حتی اکثر نمایندگان آمریکا. اما روسیه گفت باید در این مورد بیشتر فکر کند و جواب بدهد، الان چند ماه از آن روز گذشته اما روسیه هنوز از فکر بیرون نیامده است؟
نه خیر آنطور نیست. معنای حرف روسیه آن بود که مسئله فلسطین به روسیه ربطی ندارد .بلی بهمین سادکی و قابل توجه آنانی که هنوز روسیه پوتین را در کنار زحمتکشان و حق و عدالت می دانند.
اینها فقط سر سوزنی از سیستم مافیائی وحشتناک و بی رحم روسیه پوتین است.