Skip to main content

آذزی بیسواد نیاید هز ادعا و

آذزی بیسواد نیاید هز ادعا و
Anonymous

آذزی بیسواد نیاید هز ادعا و مزخرفاتی را که میشنود یا میخواند بعنوان خقیقت شامانی بپذیرد. بعد از پایان استالنیسم ، بخشی ازشونیسم ترک آسیای میانه براساس جهل و خرافات و عقده و بی هویتی شروع به نشر

اکاذیب غیر علمی و نژادگرایانه و فرهنگ دزدی و هویت سازی جعلی، با بوجه محافل ناسیونالیستی فاشیستی، برای قشر بیسواد آذری و ترک نمود که آنها را سرانجام به وادی ترکستان کذایی دروغین و جهنم سرکوب و نابودی و جنگ داخلی خواهد برد. و همین حداقلهایی را که اکنون در ایران و قفقاز و خاورمیانه دارند از دست خواهند داد. دشمن آذری ، نه کرد و ارمنی و فارس و ایرانیست، بلکه آخوند آذری و سرمایه دار آذری و زمیندار آذری و مامور و بازجو و شکنجه گر آذری، و رسانه ساز و فیلمساز و جنگساز آذری است، که هم در زمان شاه و هم در زمان شیخ، با حاکمان همکاری نموده و می نماید.
ما اپوزیسیون و روشنفکران ایرانی و آذری مدافع تمامیت ارضی ایرانزمین، با کمک زحمتکشان و کارگران و دهقانان و چپها و ملیون و نمایندگان خلقهای ایران و آذری و کرد و بلوچ، پوزه تمام تجزیه طلبان و راسیست ها و سپاراتیستها و مزدوران دول بیگانه ضد ایرانی را در روز موعود ، به خاک خواهیم مالید و مغولزادگان ارتجاعی باقیمانده از فرهنگ قاجار و سنی داعشی ترک، و ستون پنجم ترکیه در ایران را، برای همیشه روانه آنکارا و اوران باطون و درک نیستی خواهیم نمود.
آذری اگر ترک است باید برود ترکستان، اگر ایرانیست ،باید اتوریته زبان و فرهنگ پارسی را بپذیرد ، و در درازمدت از وی ترک ردایی گردد.!
ایران و ایرانی هیچگاه وجود ترک را در سرزمین اهورایی خود به رسمیت نشناخته اند.
مدعیان ترک ؛ باقیماند هجوم بیگانه و مهمانان گله چران از آسیای میانه، و فراریان و پناهندان به دول و مردم پارس و ایران بوده اند. و باید در فرهنگ پارسی ایرانی حل و آسیمیله گردند.
با ترک بی منطق و دروغگو ،بحثی نیست. در میدان نبرد و در درون آدربایجان و ایران ، خشم توددهای ایرانی یا هدایت مبارزان ملی ، چپ و مجاهد، حرف آخر را خواهند زد.!