Skip to main content

جنگنده های تر کیه 2 تروریست

جنگنده های تر کیه 2 تروریست
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

جنگنده های ترکیه 2 تروریست کرد را در آذربایجان جنوبی کشته اند جمال کرد هندی تبار می گوید چرا فارس ها به ترکیه اعتراض نمی کنند؟ خوب در این وسط تو چه کاره ای ؟

همانطور که قبلا گفتم بنا بر شواهد و مدارک کافی کردها از منطقه ای در هند برای کار در مزارع به کوه های اناتولی آورده شده اند. و بخشی از کرد ها را هم انگلیس بعنوان سرباز جنگجو از هند به منطقه آورده برای جنگ با عثمانی و حتی با سایر دولتها اما آنها هم به کرد های آناتولی ملحق شده اند.
و بعد از فروپاشی امپراتوری تورک عثمانی 80 درصد کردها در خاک عراق ساکن بودند که البته در زمان عثمانی عراق هم جزو خاک عثمانی بود.
اما بخاطر خوب نبودن آب و هوای عراق کردها شروع کردن پخش شدن به کشور های ترکیه .آذربایجان. و سوریه. اما با روی کار آمدن صدام حسین قلع و قمع کرد ها آغاز شد صدام کوچکترین رحمی به کردها نکرد و کردها از عراق بیشتر به ترکیه و عده ای به ایران و سوریه فرار کردند.
حدود تقریبی آمار کردها در تر کیه کنونی بر حسب زاد و ولد 15 میلیون نفرشان عراقی هستند.
در اثر سهل انکاری مقامات ترکیه و کنترل نکردن مرزها در آن زمان کردهای عراقی گله ای و شبانه روزی سرشان را انداخته اند پائین و وارد ترکیه شده اند. و با زاد و ولد بی رویه آنان الان ترکیه چشمانش را باز کرده و دیده ای بابا این جانوران نزدیک به 20 میلیون راس رسیده اند و ابزاری در دست دشمنان تورک.
البته دقیقا قبل از جنگ جهانی دوم هم کردهای عراقی همینطوری بی حساب و کتاب وارد آذربایجان می شدند و هر کس در منطقه ای برای خودش چادر می زد و چند تا گوسفند تهیه می کرد و امر معاش می کرد و هر روز به تعدادشان از عراق افزده می شد اما بعد از جنگ دوم جهانی محمد رضا پهلوی جلو کردهای عراقی را برای مهاجرت به آذربایجان را گرفت اما در زمان جنگ ایران و عراق و امریکا و عراق حدودا دو میلیون عراقی آواره وارد آذربایجان شدند حالا آنها فقط در اثر زاد و ولد دو برابر شده باشند یعنی فقط 4 میلیون کرد در آذربایجان اهل عراق و آنهم فقط در 40 سال گشته است
اگر در ترکیه و در آذربایجان اینها با این چنین زاد ولد پیش بروند 50 سال دیگر جمعیت اینها در ترکیه و آذربایجان به بیش از 50 میلیون نفر خواهد رسید . و تورک ها باید تمام کار و زندگی شان را ول کنند با این نوه نتیجه های برده های خودشان دسته پنجه نرم کنند.
پس بهتر نگذارند کار به آنجا بکشد و تکلیف اینها را دم حجله مشخص کنند مثل صدام حسین.