Skip to main content

دوستان گرامی، پیروان پان های

دوستان گرامی، پیروان پان های
تبریزی
عنوان مقاله:
درباره سود و بهره به خوبی بیندیشید!

دوستان گرامی، پیروان پان های رنگارنگ ناسیونالیستی دیروز (دوازدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹) که روز

جهانی کارگر بود حتی برای مردم فریبی و حتی برای حفظ ظاهر هم که شده در این باره نه چیزی نوشتند و نه چیزی گفتند چون برای اینان کارگر، مارگر و دهقان، مهقان آدم نیستند بلکه جانورانی هستند که باید شبانه روز کار کنند تا جیب های زرسالاران و سرمایه داران پر شوند! نوشته های اینان حتی در روز جهانی کارگر درباره دبستان به زبان مادری و دبستان به زبان پدری و دبستان به زبان عمه ای و دبستان به زبان خاله ای و آرامگاه کورش و گور داریوش و نژاد اهورائی آریائی و عطسه کردن خشایارشاه در دوهزار و پانصد سال پیش و سرفه کردن فردوسی در هزار سال پیش و کردستان بزرگ و الاحواز و خلیج عربی و ..... بودند! با این حساب اگر کامنت ها و لینک های من برای سرمایه داران و زرسالاران سود و بهره ای ندارند پس حتما کامنت ها و لینک های پانستانی ها سودمند هستند!!!

دوستان گرامی، من کارگر بی پول و کارتن خوابی هستم که شب ها در خیابان ها کارتن خوابی می کنم و روزها کارگری می کنم و پولی برای رفتن به آموزشگاه زبان روسی ندارم اما یک شب لنین را در خواب دیدم و از لنین اندکی زبان روسی یاد گرفتم! باری، داشتم در جهان اینترنت می گشتم که دیدم یک نفر به زبان روسی می گوید:

"یا بودو دومات آ خاروشم" (Я буду думать о хорошем) که به زبان پارسی می شود: "من به خوبی خواهم اندیشید!" (به لینک زیر نگاه کنید)

https://www.youtube.com/watch?v=cvFP_F19IVE

شما هم بهتر است به خوبی بیندیشید که آیا از پیروان پان های رنگارنگ ناسیونالیستی سودی برای مردم دردمند و درمانده و گرسنه ایران خواهد رسید یا نه؟