Skip to main content

تمامیت ارضی کشور ما از دوسو

تمامیت ارضی کشور ما از دوسو
Anonymous
عنوان مقاله:
در دفاع از تمامیت ارضی کشور

تمامیت ارضی کشور ما از دوسو مورد تهدید جدی قرار دارد .از سوی غرب به رهبری امریکا و تحریک دولت یهود و از سوی مخالفان نظام .
ذهنیت تجزیه ایران با ورود ارتش سرخ و ایجاد حزب توده و فرقه دمکرات تحت

عنوان خلق‌های تحت ستم با تبلیغ ویژه توده ای ها اغاز شد .دولت امریکا با دروغ واتهام واهی تخریب برجهای دوقلو هدف نهایی خود یعنی تسلط بر خاورمیانه را اغاز کرد .جنگ در عراق و لیبی و سوریه بخشی از برنامه دولت امریکا می‌باشد .در این میان دولت امریکا از استبداد حکومتی به نفع برنامه خود سود جویی میکند و با تشویق گروهای تجزیه طلب برای خود نماینده فکری و عملی در جنگ اینده علیه ایران استفاده میکند .
کردان بهترین ابزار برای دولت امریکا می‌باشند که از سوی دولت یهود. مورد پشتیبانی همه جانبه قرار گرفته اند .جریان پانترک و پان عرب از سوی دولت ترکیه وعربستان حمایت مالی و تسلیحاتی میشوند .انچه امروز در عراق روی میدهد برنامه امریکا برای ایران است .
در این جا این نظام حاکم است که باید خطر نابودی ایران و اسلام را درک کند و سیاست خود را صد در صد تعغیر دهد .نفی تمامیت ارضی یعنی جنگ ناپایان. ودخالت همه کشور ها در ایران . همه گروهای سیاسی بدون اما واگر باید تمامیت ارضی ایران را اصل اساسی بدانند .باور به شعار
خلق‌های تحت ستم از سوی چپ شیپور اغاز جنگ داخلی است . اجازه نباید داد شعار خطای چپ انگیزه تجاوز سیاست امریکا در خاورمیانه شود ..