Skip to main content

دوست گرامی، کیانوش توکلی، از

دوست گرامی، کیانوش توکلی، از
تبریزی
عنوان مقاله:
من نوکر کردهای ستمدیده هستم

دوست گرامی، کیانوش توکلی، از یک سو در آئین نامه تارنمای ایران گلوبال آمده

است که سایت مخالف هر گونه نژادپرستی است و از سوی دیگر در بخش: "صفحه شما" که بدبختانه و با اندوه فراوان باید گفت که گندابخانه شده است پیروان پان های رنگارنگ ناسیونالیستی هر هیتلرنامه نژادپرستانه ای را می نویسند و مسئول کامنت ها نیز آن هیتلرنامه های نژادپرستانه را بدون کنترل و با زیر پا گذاشتن آئین نامه ایران گلوبال به نمایش درمی آورد!

دوست گرامی، کیانوش توکلی، به این سخنان نگاه کنید که یک هرزنامه نویس آن را در بخش: "صفحه شما" نوشته است: (..... کردها اصلا انسان نیستند و حرامزاده هائی حاصل تجاوز جن های فراری حضرت سلیمان بر کنیزان یهودی هستند!!! .....)

و یا یک پان هیتلر هرزنامه نویس بی آبرو به نام "علی" که با هیتلرنامه هائی با تیتر: "حکومت اسلامی فارس" دیرگاهی است هرزنامه می نویسد و شناخته شده تر از آن است که نیازی به شناساندنش باشد در بخش: "صفحه شما" یک بار درباره کردها نوشته است: (..... ارتش ترکیه در سر راهش باید کردها را له کند!!! .....) و بار دیگر در بخش: "صفحه شما" نوشته است: (..... کردهای عراقی گله ای و شبانه روزی سرشان را انداخته اند پائین و وارد ترکیه شده اند و با زاد و ولد بی رویه آنان الان ترکیه چشمانش را باز کرده و دیده ای بابا این جانوران نزدیک به بیست میلیون راس رسیده اند!!! ..... ترک ها باید تمام کار و زندگی شان را ول کنند با این نوه نتیجه های برده های خودشان دسته پنجه نرم کنند! پس بهتر است نگذارند کار به آنجا بکشد و تکلیف اینها را دم حجله مشخص کنند مثل صدام حسین !!! .....)

دوست گرامی، کیانوش توکلی، آیا این است مخالفت سایت با هر گونه نژادپرستی؟ کسی که کردها را حرامزاده می نامد و یا می گوید که ارتش ترکیه باید کردها را سر راهش له کند و یا کردها را جانور می نامد و با واژه "رأس" از کردها نام می برد و می گوید که ترک ها مانند صدام حسین باید کردها را بکشند و ..... در سرتاسر کره زمین در هر کشوری برابر قانون های ضد نژادپرستی از سوی دادگستری پیگرد می شود و منتشر کنندگان این سخنان نیز پیگرد قانونی دارند!

دوست گرامی، کیانوش توکلی، فردا اگر دادگستری دانمارک شما را که مدیر تارنمای ایران گلوبال هستید برای نشر سخنان نژادپرستانه به دادگاه بکشاند پاسخ شما چیست؟ اگر شما بگوئید که من این سخنان را ننوشته ام و دیگران آنها را نوشته اند آیا سخن شما را دادگستری دانمارک خواهد پذیرفت؟ دوست گرامی، باز هم می گویم که بخش: "صفحه شما" در تارنمای ایران گلوبال یا باید بسته شود و یا باید بیش از نود درصد کامنت های آن پاک شوند وگرنه شما و تارنمای ایران گلوبال دچار دردسرهای قانونی خواهید شد، با این یادآوری که این هرزنامه نویسان دم به تله نخواهند داد!

از همین جا نیز من به همگان می گویم که ترک بودن برابر با پان ترک بودن نیست و من با آن که ترک هستم نوکر همه کردهای ستمدیده در همه جهان هستم، چرا؟ چون با زهر کشنده ای به نام ناسیونالیسم مغز من از کار نیفتاده است و باورداشت من تک میهنی (انترناسیونالیسم) است و ستمدیدگان باید امیدشان را از ناسیونالیست ها ببرند! (به لینک زیر نگاه کنید)

http://iranglobal.info/node/42737