Skip to main content

اگر ایرانگلوبال براثر دستورات

اگر ایرانگلوبال براثر دستورات
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

اگر ایرانگلوبال براثر دستورات این لومپن فضای مجازی که اسم تبریزی گذاشته و روی جلد روباه خود عکس ستاره کشیده است عمل می کرد حالا چند بار در این سایت باید بسته می شد. اما

اما چرا جناب همین چند روز پیش کرد ها بمب منفجر کردند و بیش از 100 نفر را در عفرین سوریه کشتند که 11 نفر انها بچه بودند چیزی نگفتی؟ چرا کردها لوله گاز ایران به ترکیه همین ماه گذشته منفجر کردند چیزی نگفتی؟
دقیقا یک هفته بعداز آنهم یک بمب در یک شهر ترکیه منفجر کردند که 5 غیر نظامی زخمی شدند.
3 روز پیش کرد ها یک سرباز آذربایجانی را در اطراف ارومیه در آذربایجان جنوبی کشتند پدرش کارگر شهرداری ارومیه بود چرا در این مورد چیزی نگفتی؟
در عرض یک ماه کرد ها 120 کامیون اسلحه و مهمات از آمریکا تحویل گرفته اند می خواهند با اینها جه کار کنند؟
پس فقط در عرض یک ماه بمب منفجر کردن .آدم کشتن . رد و بدل اسلحه را در منطقه توسط کرد ها را جمع و تفریق کن بعد ضر بزن . جناب لومپن با نام تبریزی ستاره دار با مظلوم جلوه دادن فارس ها نتوانستی کاری بکنی حالا می خواهی با کمک لشکر بیکار و سرگردان کرد در اروپا اینکار را بکنی؟ باشه اما یقه تو یکی را در همان دادگاه تورک ها خواهند گرفت.
آخه بیشعور مسئول این سایت در بهترین زمان سنی زندگی خودش را کف دستش گرفته بود و علیه نابرابری مبارزه می کرد حالا ایشان را که بقول مرد کهن شده از دادگاه های خوشگل دانمارک می ترسانی؟