Skip to main content

اقای سازاخ امیدوارم که روزی

اقای سازاخ امیدوارم که روزی
Anonymous
عنوان مقاله:
دیک جوشان روغن

اقای سازاخ امیدوارم که روزی مانند اقای لوایی شهامت انرا پیدا کننید تا با نام حقیقی خود با مردم سخن بگویید .
سازاخ یک شبهه است و نه یک مدعی عینی .

نخست اینکه با تحقیر مخالف، شما به هدف نخواهید رسید .هدف شما استقلال اذربایجان وتجزیه ایران است بسیار خوب ولی راهکار شما خطا است .
برای تجزیه برعکس باید از کردان کمک بگیرید درحالیکه شما به کردان توهین میکنند .اگر خواهان صلح و عدالت هستید حتا برای خود و خانواده و همه ترکان جهان نیاز به برنامه و درایت سیاسی دارید .تحقیر توهین ونفی تاریخ گذشته کمکی به حال ما نخواهد کرد.توجه دارید که نظام، بی انکه شما بخواهید از عصبانیت شما استفاده میکند .ایا میخواهید به قیمت دشمنی با کرد و ارمنی و ایرانیان درخدمت نظام باشید ؟ البته که نه.
شاهان ترک شاهان ایران بوده اند ونه بخشی از جغرافیای ایران .اما تاریخ قجر برای بر سر زدن من و شما نیست بلکه برای عبرت است .ایا من میتوانم شما را به جرم اینکه شاه قجر وزیر خود را به درون دیگ روغن داغ انداخت و یا قتل امیر کبیر محاکمه کنم ؟ایا این کار ابلهانه نیست ؟
جنگ اجتماعی در ایران در گذشته چون امروز برای پیشرفت اجتماعی بود وایران عقب افتاده بود.برای این کار شاه قجر رابه فر نگ بردند .
اگر امروز مردی ویا بانویی چه اذری چه کرد ویا ارمنی ویا بلوچی ایران را نجات دهد یک قهرمان ملی برای ایران و برای زادگاه خود خواهد بود .
ایا شما توان نجات مردم ایران را دارید ؟ پس حق دارید انرا به سلیقه خود درآورید .