Skip to main content

ســـالام دوســـلار

ســـالام دوســـلار
lachin
عنوان مقاله:
داشجوی تاریخ قلابی...

ســـالام دوســـلار..
آقا و یا خانم داشجوی تاریخ..
لطفآ پنج تا اسم کتاب و اسم تاریخ شناسان که به ما میگویند سومریان و ترکان ریشه مشترک ندارند را برای ما در اینچا اسم ببرید تا ما هم ســـودی ببریم. در

ضمن پرسیده بودید که چرا سومریان وزبان انها مانند دیگر فرهنگها وزبانها از بین رفتند. من خیلی تعچب میکنیم کسی که « دانشجوی تاریخ » باشد بایستی جواب این سوال ساده را هم بداند مگر اینکه شما هم نعوذبلالله دانشجوی قلابی این دانشگاه های آزاد هستید که تنها با رشوه دادن وارد دانشگاه شدید و مدرک قلابی را هم بزودی دریافت خواهید کرد. مثل مدارک قلابی لیسانس محمد خاتمی از دانشگاه اصفهان و دکترای حسن روحانی از دانشگاه کالودینیای گلاسگو در اسکاتلند.
در باره مردم ایران و پارس زبان هم نوشته بودید.. والله ما نمی دانیم در کلاسهای تاریخ شما چه نوع مطالبی را تدریس میکنند. اگر ما زبان پارسی داشتیم خیلی وقت است که منقرض شده است . زبانی که شما با آن تکلم میکنید زبان « دری » است که شامل 70 درصذ لغات عربی , 24.5 در صد لغات « فارسی دری » , 5 درصد لغات تورکی و نیم در صد لغات علمی است که با الفبای « عربی » هم نوشته میشود و تقریبآ شامل 270 فعل بسیط می باشد. این زبان هم از افغانستان وارد ایران شده است. حافظ و سعدی هرچند که به زبان ( دری ) شعر گفته اند ولی زبان مادریشان زبان دیگری بود. خلاصه دانشجوی عزیز ما منتظر اسم کتاب ها و تاریخ شناسان که شما ذکر کردید , هستیم. و خوب میدانم که نام بردن اسم این کتاب ها و تاریخ شناسان برای یک دانشجوی « تاریخ » نبایستی زیاد سخت باشد. در هر حال آرزوی موفقیّت شما در امتحانات سال آخر هم هستیم. موفق باشید.