Skip to main content

سالام اليكيم

سالام اليكيم
Anonymous

سالام اليكيم
https://t.me/kitabsesi/3279
بهنام کیانی اجیرلی
خط اختناق
در اندک مدتی که در گروه اقتصاد هستم مقالات اینجانب با حواشی روبرو شده و بازتاب ستیز گونه یافته است . من

است . من نمی دانم از کی ایران به صورت بتی برای ستایش در آمده است البته شکی نیست که هر کشوری برای خود خط قرمز های دارد اما این خط قرمز اگر محدود کننده آزادی و به معنای محو هویت باشد بی معنا و قابل اعتنا نیست . هویت آذربایجان در طول صد سال اخیر به مذبح بتی به نام ایرانی برده شده و روشنفکر فارسی و مانقورت یافتگانی که از ادب و فرهنگ فارسی مدام تغذیه می کنند، متوجه نیستند که آذربایجان گذشته فرهنگی داشته و بر اساس آن و در طول حداقل هفتصد سالی که آقایان تاریخ تورکی را قبول دارند، توانسته سرپا بماند. یک هجوم سازمان یافته از طرف همین روشنفکران علیه این منطقه صورت می گیرد تا از طریق اثبات جهالت فرهنگ تورکی، آذربایجان آغوش خود را برای ادب فارسی بگشاید . نمونه آن را از طریق غربالگری زبان در مدارس ابتدایی شاهد بودیم و اکنون من با نوشتن مقالات خود در این گروه فهمیدم که چگونه خفقانی برای انکار ماهیت تورکی ما صورت می گیرد .

⛔️با صدای رسا می گویم آقایان شما هرگز طعم دموکراسی را نخواهید چشید این آزادی را صد سال هم بگذرد به دست نخواهید آورید پس بی جهت فرزندان این مردم را قربانی اصلاحات و یا انقلاب نکنید .شما خودتان بزرگترین استبداد فرهنگی را بر قرار کرده اید و برای توجیه آن متوصل به این کشور یا آن کشور می شوید که با زبان تاتی یا کردی فلان و بهمان کرده اید صرف نظر از اینکه آنگونه که می پندارید آنها آنگونه نیستند که شما اینگونه به تحریف آن برخاسته اید .
شما نماینده خوبی برای ترویج دموکراسی نبوده اید و نیستید و این کشور را محکوم به این شیوه و طرز نگاه کرده اید و از آنجا که خود برای خودتان حکم صادر کرده اید زندانی این حکم نیز خودتان هستید

بهنام کیانی اجیرلی