Skip to main content

سالام اليكيم

سالام اليكيم
Anonymous

سالام اليكيم
https://t.me/c/1205385033/227660
تا بحال ديده و يا در جايى خوانده ايد كه كوردها به خشك كردن درياچه اورمو و موضوع مهمى كه در ادامه خواهد آمد اعتراض كنند !!!!!
چرا چون اورميه متعلق به

چرا چون اورميه و كل آزربايجان غربى متعلق به كورد مهمهم نيست و تعلق خاطرى ندارد تا در حفظ آن اعتراض يا مقاله اى بنويسد
مهم
در صورت ممانعت از ادامه تخریب خانه باغ ها در شهر اورمیه توسط نمایندگان شهرستان منتظر فروش و ترک روستاها با جمعیت تورک نشین باشید. از همینک قندیل نشینها با پول های قاچاق منتظر خرید زمین ها در روستا ها می باشند .
طی یکسال گذشته روستاهای شهر اورمیه رکورد بی سابقه در تخریب خانه باغ ها را در کل کشور را کسب نموده اند و از جنوب تا شمال کشور از وسعت و سرعت تخریب ها در اورمیه صحبت می شود ، در صورت ادامه روند فعلی روستاهایمان را دو دستی باید تقدیم افراد غیر تورک کنیم .

شهر های تورک نشین آذربایجان پیرانشهر #خانا مهاباد #سویوق_بولاخ و ... با استفاده از ابزاری مانند نسل کشی خالی از جمعیت تورک شده اند . و امروز با ابزارهای نوین همچنین تخریب خانه باغ زمینه مهاجرت تورک ها را در روستاها فراهم میکنن .
چرا باید اورمیه سکان دار تخریب در کشور باشد ؟ در روزهای کرونایی که بیشتر سازمانهای دولتی در دور کاری می باشند ولی اکبر نام آور به دستور مستقیم دادستان همه روستاهای ارومیه را شبیهه روستاهایی جنگ زده سوریه و یمن کرده است .

آقای جلال زاده بجایی سر زدن به وضعیت کنکور دهندگان به روستاهای ارومیه سربزنید و حال خانه خراب های که به لطف سکوت معنی دار شما بدبخت شده اند را جویا شوید ‌.
آقایان قریشی نماینده ولی فقیه حتما وضعیت مردم شهر اورمیه را مکتب خدمت بالا دست ها گزارش دهید .

@gunsesiorg