Skip to main content

نباید از نظر دور داشت

نباید از نظر دور داشت
Anonymous

نباید از نظر دور داشت
خصوصیات چاله میدانی، "تبریزی ستاره دار" و تراوشات ذهن بیمار، خصومت و کینه توزی اش نسبت به دموکراسی به حقوق ملیتهای ایران به آن حد رسیده است که بخود اجازه میدهد در ملا عام

به زبان و فرهنگ چهل میلیون مردم آزربایجان توهین و تمسخر کند.

او گوئی بر اثر فقر فرهنگی و عدم درک واقعیتهای موجود جهنم ایران، دچار پوچ گرائی شده، نه تنها بوئی از حقوق انسان و دمکراسی نبرده است، بلکه با تحریف حقوق دمکراتیک خلقها، با نادانی و سماجت تمام، با دفاع از راسیسم تمامیت خواه و تمرکز گرائی پانفارسیسم که کوچکترین حقوق اجتماعی، فرهنگی، سیاسی افتصادی به خلقهای ایران قائل نیست، در کنار افکار پوچ و ضد انسانی اش، بطور خنده آوری شعار جهان وطنی را نشخوار میکند.

در صورتیکه استراد حقوق ملی مدنی، حق تعیین سرنوشت و تحصیل به زبان مادری در کنوانسیون حقوق بشر بصورت روشن تصریح و مورد تائید سازمانهای بین المللی قرار گرفته است، و احترام به آن، یکی از ملزمترین شرایط دست رسی به دمکراسی و احقاق حقوق آزادیهای سیاسی ملیتهای مختلف جغرافیای موسوم به ایران محسوب میشود.

با این وجود، تبریزی ستاره دار ارمنی، مثل برخی تلویزیون های فارسی زبان که با گستاخی از استراد حقوق زبان مادری مردمان ایران، دشمنی میورزند، هنوز که هنوز است با لحن چاله میدانی با گستاخی تمام، به سخن پراکنی های خود در تارنمای ایرانگلوبال ادامه میدهد.
ناگفته پیداست که او نه تنها از بد و بیراه گفتن به چهل میلیون مردم تورک آزربایجان پرهیز نمی کند،
بلکه بجای مبارزه با رژیم پانفارس آخوندی، بر عکس با عقده های مریضگونه، کوچکترین چیز را بهانه قرار میدهد، تا بر روی مردم آزربایجان خیز بر دارد.
برای شناخت چهره او، که خود را پشت نامهای مختلفی مثل تبریزی ستاره دار، جمال، هوشنگ، نادر، رضا، حاجی بیطار پالانی، مسافر جهنم، بن لادن، صدام حسین، کوروش، داور، ایرانی، مارانی، دانش آموز... و دهها اسم دیگر استتار میکند، کافیست به لحن انشا و عقده های ضد تورکی او توجه شود،
در حقیقت تمام کامنتهای او بر ضد مردم تورک نوشته میشود. تنها هدف او در نوشتن کامنت، لجن پراکنی، تبلیغ نفرت علیه مردم تورک است.
البته نباید از نظر دور داشت که این وظیفه راسیستی و نفرت انگیز، بعهده او واگذار شده است، هرگاه از وظیفه خود عدول کند، مورد باز خواست قرار میگیرد.... ادامه دارد