Skip to main content

متاسفانه روند تاریخ تابع میل

متاسفانه روند تاریخ تابع میل
Anonymous
عنوان مقاله:
سازاخ و تا ریخ

متاسفانه روند تاریخ تابع میل و خواست ما نیست .اگر به کنکاش بپردازیم موفق خواهیم شد .اینکه چرا شاه درحرم ترور شد ویا بابیه بوجود امد و قتل امیر کبیر و حوادث بیرونی مانند روی داد انقلاب فرانسه ،

انقلاب صنعتی و بدتر از همه انقلاب اکتبر .این همه رویدادها نه تنها در ایران بلکه در همه جای جهان نقش داشته‌اند .از اموزش انقلاب انگلیس و فرانسه بنظر می‌رسد ما بهره ای نبرده ایم و سخت‌ترین ضربات از سوی انقلاب اکتبر بما رسیده است .
بیش از چند صد سال است که ایرانیان از قشر بالا به فرنگ میایند و میروند ارمغان این گروه از دیدن زندگی واقتصاد و سیاست در غرب برای مردم ایران چیست؟
نمای بیرونی ایران جهش بسوی اینده دارد ولی در درون برخلاف فرنگ نه قانون بلکه شریعت اسلامی در تمامی قرن‌ها بدون لحظه ای تعطیل حاکمیت مطلق دارد .
در این جا شاه اسلام پناه و شاه دین حسین و در انتظار موهوم مهدی بودن و عدالت را نه خود خواستن بلکه به دست شمشیر بران حضرت سپردن ، معنی پیدا میکند . به این خیال‌بافی ابلهانه برای عدالت گروهی بنام روشنفکر عدالت را در داس وچکش جستجو کردند و با هرانچه بوی وخوی مردمی داشت ،دشمنی کردند .این همه ماجرا است .
د
ه