Skip to main content

سالام اليكيم

سالام اليكيم
Anonymous

سالام اليكيم
https://t.me/c/1205385033/228905
با تركيه جلوى پ.ک.ک را بگیرید
_حجت الهامی
گروهک مسلح و تروریستی پ.ک.ک و اعوان و انصارش گرچه در ظاهر با شعارهای فریبنده‌ای همچون حمایت از جامعه کارگری

از جامعه کارگری و خلق کرد در کشورهای ترکیه و ایران و سوریه و عراق جنگ افروزی می‌کنند ولی در واقع امر با مزدوری و جنگ نیابتی برای قدرتهای منطقه‌ای و جهانی تهدیدی جدی برای توسعه ، ثبات و آرامش نه تنها ترکیه بلکه ایران و کل منطقه محسوب می‌شوند.
در واقع رفاه و سعادت این کشورها بستگی مستقیمی برای طبقه کارگر و خلق کرد نیز دارد.
اخیرا شخصی به نام خدیو که از نویسندگان مطرح جریان حامی تروریسم و پ.ک.ک محسوب می‌شوند با درک عقب ماندگی تسلیحاتی و نابودی عنقریب پ.ک.ک توسط ارتش ترکیه دیگر جاتب احتیاط را کنار گذاشته و به عنوان آخرین چاره موذیانه از دولت جمهوری اسلامی ایران می خواهد که در مقابل دولت همسایه ، دوست و برادر ترکیه از پ.ک.ک همانند حزب الله لبنان حمایت مالی و تسلیحاتی کند و برای اقناع مسئولین حس رقابت منطقه‌ای آنها را تحریک می‌کند.
خوی مکارانه امثال خدیو برای ما اثبات شده است و این مطلب در مقام جواب وی نمی‌باشد ولی نگرانی از اغفال برخی از مسئولین نظام وحود دارد .
چرا که اینگونه کج‌اتدیشیها از جهاتی می‌تواند باب میل برخی از شیفتگان قدرت ، پان ایرانیست‌ها و اصلاح طلبان باشد در نتیجه قبلا مصادیقی از کجروی مسئولین هم مشاهده شده است.
اما به مرور زمان و به تجربه آنها نیز متوجه خام‌اندیشی و برخی اشتباهات خود شدند . خوشبختانه مسئولین فعلی جهت نابودی تروریسم منطقه‌ای عملا با ترکیه همراه و هم پیمان شده‌اند.
قرارهای مرزی و عملیاتهای مشترک و همزمان علیه پ.ک.ک و اعوانش نشان از این بیداری است.
محققا ترکیه هیچ چشم داشتی به خاک ایران و عراق و سوریه ندارد و عملیات اجباری برون مرزی آن در عراق و سوریه ناشی از ضعف حاکمیت داخلی خود آن کشورها است که قلمرو حاکمیتی آنها اردوگاه و پایگاه فرماندهی اینگونه گروه‌های مسلح شده است.
انفعال ترکیه و ایران در مقابل اینگونه تحرکات و تجاوزات برون مرزی بالطبع برای آنها فاجعه بار خواهد بود.
ترکیه کاری با ایران ندارد که ایران توسط پ.ک.ک جلوی آن کشور را بگیرد ولی برعکس مرزهای ما و سربازان ما توسط شاخه‌های ایرانی پ.ک.ک‌ همیشه مورد تهدید بوده و کماکان شهید می‌شوند.
آقای خدیو در روز روشن آدرس اشتباهی می‌دهتد در واقع با همکاری ترکیه باید جلوی پ.ک.ک را گرقت‌
گیریم با خدعه امثال خدیو و با حمایت و مدرن سازی تسلیحات پ.ک.ک از سوی ایران به بهانه رقابت با ترکیه چه تضمینی هست که شاخه ایرانی یعنی گروه پژاک پ.ک.ک و حتی کومله و دموکرات این امکانات اهدایی را فردا بر علیه خود ایران نیز استفاده نکنند ؟
چرا باید ایران تن به این حماقت دهد؟
اگر رقابتی با ترکیه هست این رقابت نه با تجهیز دشمن هر دو کشور بلکه باید بر سر خلع سلاح و خشکاندن ریشه‌های تروریسم در منطقه باشد.
شهدای ترور ما در آذربایجان غربی بیش از شهدای جنگ تحمیلی با عراق است
تن دادن به این نیرنگهای حامیان تروریسم خیانت به خون همیشه جوشان شهدای ترور است