Skip to main content

تاریخ ـ ارمنی

تاریخ ـ ارمنی
Anonymous

تاریخ ـ ارمنی
تاریخ ارمنی را چه کسانی نوشتند؟ فارسها؟ روسها ؟ سرویسهای مخفی انگلیس، مسیونرهای فرانسوی، عربها؟ هندی ها، چینی ها یا اینکه موجودات فضائی؟ یا کوروش کویر؟
نتیجه اینکه؛ ارمنی جماعت

گستاخ ترین، بی منطق ترین، نادان ترین،بی سواد ترین، پر ادعاترین، انسان ستیزترین، متجاوز ترین، راسیست ترین قوم بشریت است که هشتاد سال است این قوم متجاوز و نیمه وحشی با چاپلوسی، از گدائی و کولیگری در دربار پادشاهان تورک، به همت و ترحم آنان وارد عصر 20 جهان مدرن امروزی شده، در اثر شوک فرهنگی، دچار خود باختگی،هرزه گویی و خیانت شده، در توهمات پوچ خود، با تحریف و دروغ، و جعل و شانتاژ، تاریخ را تحریف کرده، با ماهیت گدائی و زیاده خواهی، و آخوند دوستی، چنان به عبا و قبای، و عمامه ملا حسن دیکتاتور، و بارگاه خامنه ای جنایتکار دخیل بسته است که میتوان گفت؛ ارمنی داشناک در کنار پانفارسیسم منشا تجاوز، جنگ و نا آرامی، جنایت و خیانت علیه بشریت، همچنین عامل استعمار و خرافه پرستی مذهبی، انگل تمام عیار، و ستون پنجم بیگانگان است که به تمام معنا سمیل خیانت و جنایت علیه بشریت هست و خواهد بود.
پان ارمنی داشناک، بجای اشک تمساح ریختن برای گرسنگان ارمنستان، ایروان، کاسه گدائی بدست برای مفت خوری و در یوزگی، به بارگاه خامنه ای جنایتکار روی آورده، با چاپلوسی و تملق، به او ستایش میکند.
در صورتیکه از طرفی با ماهیت چاپلوسانه مذهب ارتجاعی داشناکسیون ارتدکس را یدک میکشد.
اینک باید پرسید؛ آیا این قوم کولی تبار گدا صفت، و گستاخ، از بدو موجودیت خود برای گدائی، و چاپلوسی و در یوزگی و جنایات و خیانت به بشریت آفریده شده است؟