Skip to main content

شاید یکروز ترکها، شاید در آن

شاید یکروز ترکها، شاید در آن
Anonymous

شاید یکروز ترکها، شاید در آن دنیا، اشهدی خواهند گفت، و اعتراف خواهند کرد،که دشمن پان ترک آذری، فارس نیست ،بلکه زبان فارسی است و این زبان سلاحی نداشته بلکه منطقی جامع زیبا چندبعدی انسانی نغاد لطیف

عارفانه دیالکتیک پلورالیستی دمکراتیک علمی تولرانس طبیعی خودمانی پوپولیستی و ...... بوده که توانسته هزاران سال در میان اقوام و خلقهای گوناگون و در میان شاه و قصر و کلبه و مسجد و دیر و آتشکده و میخانه و کلیسا و .... اشاعه بیابد ، و ابزار ارتباط و تفاهم گردد ، و حتی شاهان بیگانه و اشغالگر تورک و مغول و توران و بوران ،با این زبان در خانه و کاشانه و حرامسراهای خود به این زبان مسابقات شعرخوانی و نامه های عاشقانه نوشتن بگذارند. مبارزه پان ترک آذری نادان مامور بیگانه و تجزیه طلب با این زبان، آدرس غلط دادن و دن کیشوتی است که سوراخ دعا را گم کرده و نمیداند منطق و جبر تاریخ و طبیعت و نیازهای درون انسانها روی فلات ایران بوده که این زبان را مهمترین زبان ادبی هنری عارفانه استتیک تاریخ بشر کرده . مبارزه دن کیشوتی پان ترک مغول تبار؛ مبارزه با آسیابهای بادی و آبی است و نه با نظلم فئوذالی برده داری و سلطنتی حاکم در جامعه آنزمان سروانس و دن کیشوت بیچاره گمراه !
آذری اگز تزک است باید روانه ترکستان گزدد !
و
آذری اگر ایرانی ترکزبان است، باید از او ترک زدایی شود ؛ یعنی آسیمیلاسیون و حل در فرهنگ و زبان حداقل 7 هزار ساله پارسی ایرانی اهورایی !
وگرنه نبرد راسیستی قوم مهاجم و اشغالگر، در درون ایران با نیروی لایزال ملتی است ، که یونان و رم و توران و مغول و عرب و امریکا و انگلیس را ، خاکمالی و خونین نموده، و این پاازیت های مفتخور فضای مجازی را نیز همچون زمان حال روانه آنکارا و اوران باتون و ماوراء البحر یانکی آباد، و روانه ماوراء النهر مغولی ،خواهد نمود.
اردغان اگر پدر هویتی اینها میبود، برای قره باغ کاری میکرد. چاپلوسی و خودفروشی صفت، بارز این فراریان و مبلغان فرهنگ توحش گرگهای وحشی بوده و هست.