Skip to main content

فرصت طلبی و ناجوانمردی

فرصت طلبی و ناجوانمردی
Anonymous

فرصت طلبی و ناجوانمردی ساواکیهای امروزی آنجاست، که برای قتل یک مبارز ضد شاه ،موذیانه اشک بریزند. فاشیسم پهلوی و دیکناتوری ساواک در رابطه با مجاهدین و فدائیان باعث شد که نیاز به انظباط انقلابی در

خانه های تیمی حاکم گردد ،و لاس زدن و عشق بازی های رمانتیک، ممنوع گردد. به این دلیل در یک خانه تیمی 4 نفره، بخاطر سرپیچی از این انظباط انقلابی، تصمصم گرفته شد ،که فرد خاطی را تنبیه کنند، تا چان چند نفر دیگر را به خطر نیندازند. اینکار از دید امروزی اشتباه بود، ولی آنزمان شاه جنایتکار و سازمان مخوف سیایی موسادی ساواک ،چنان فشاری بر مبارزان وارد نموده بوده که آن تصمیم غلط را گرفتند، و آن "دون ژوان" در لباس چریک را ،بقتل رساندند. پیش از آن ،پرویز شهریاری، فرد خودفروخته و همکار ساواک را نیز همرزمان مبارز سابقش ،به درک فرستادند چون وی موجب دستگیری دهها مبارز توده ای شده بود.
بازگشت امروزی ساواکی های مفعول به این نوع استثناهای دههای مبارزه 60-40 سال پیش ، نشان میدهد که این نوکران کثیف سرمایه و استثمار و بیگانه ،چه غرایضی را دنبال میکنند. این اشارات بچه ساواکیها کینه توز، دلیل راهنمایی های امثال احمد حراستی ها ، ساواکی معروف مقیم اروپاست، که با این مثالها میخواهد جنایتهای شاه و روی کارآوردن آخوندها را ماست مالی کنند و مبارزان را مقصر معرفی نماید.
اینها نشان میدهد که شاه و ساواک به دستور سازمان سیا و موساد، چه تبلیغات و سیاست رذیل و پستی را پیش از روی کار آوردن آخوندها در ایران، دنبال میکردند.