Skip to main content

به پانفارس تاریک فکر

به پانفارس تاریک فکر
Anonymous
عنوان مقاله:
جم

به پانفارس تاریک فکر
این تاریک فکر، قبل از اینکه به الف تورک، قاف تمدن فارس هدیه کند، اول برود بجای الفبای عربی یک الفبای جدید برای خودش و ساکنان یزد و کرمان پیدا کند. بعد با افتخار به تمدن

بز چرانی و کولیگریش، دیگران را متهم کند!
دوم اینکه شاه معدوم، خمینی لعنتی جاهل، و گور بگور شده، همچنین هندیزادگان پانفارس بیخود کرده، و غلط میکنند زبان و فرهنگ مردمان ایران را قدغن میکنند!
فارس هندی زاد؛ قومی گستاخ، زورگو، بی منطق، بیسواد، نادان و زیاده خواه است. حتا بعضی مدعیان سوسیالیسم این قوم گدا صفت و کولی تبار، که باید شعور ماتریالیسم تاریخی و دیالکتیکی داشته باشند، که ندارند.
نتیجه اینکه؛ اینها شباهت زیادی به ناسیونال سوسیالیست های گوبلزی دارند، مردم غیر فارس را متهم میکنند، که چرا به قدغن بودن زبانشان اعتراض میکنید!؟
عجب جانور گستاخ، وحشی، و پر روئی است، فارس هندیزاد.
هوشنگ کولیتبار، که بقدرت زبان فارسی مباهات میکند، صبر کند، زبان ترکی و عربی نیز در ایران زبان رسمی شوند، بعد به بینیم آیا زبان فارسی، در مقابل زبان عربی و ترکی، قدرت عرض اندام دارد؟
هوشنگ ارمنی تبار، این پند را آویزه گوشش کند، که قره باغ اشغالی، دیر یا زود از دست ارمنی های متجاوز باز پس گرفته خواهد شد.
ارمنی متجاوز با همکاری ارتش متجاوز روسیه، به کشتار تعدادی زیادی از زنان و بچه های مردم بیگناه منطقه قره باغ اقدام کرده، با بماران شهرهای آزربایجان که منجر به کشته شدن هزاران انسان بی گناه شده است، نزدیک یک میلیون نفر از مردم شهرهای آغدام، شوشا، کربه جر... را از خانه و کاشانه، و سرزمین خود آوارره و در بدر کرده است، ارتش اشغالگر ارمنی، با کشتار مردم بیگناه دست به جنایت علیه بشریت زده است.
خود نیز میداند دیر یا زود در مقابل جنایاتش پاسخگو خواهد بود.
رژیم متجاوز ارمنی بدون کمک رژیم پانفارس ایران و رژیم روسیه قادر نیست، روی پای خود به ایستد.
هوشنگ کولیتبار،
کمی صبر داشته باشد، زمان آزادی قره باغ نیز فرا خواهد رسید، آن لحظه که مردم جان بر کف آزربایجان برای باز پس گیری سرزمینهای اشعالی پا بمیدان نبرد خواهند گذاشت، ارمنی متجاوز شبانه قره باغ را ترک خواهد کرد. آنوقت رژیم پانفارس ایران نیز به رحمت ایزدی خواهد پیوست.
درحالیکه نوادگان پیامبر جدیدتان "شی جین پینگ" رهبر امپراتوری چین، با ریشه ترکی، داماد دخترانتان خواهند شد، فرزندانشان به زبان چینی صحبت کرده، در مقابل عظمت تورک سر تعظیم فرود خواهید آورد.
هوشنگ! کمی صبر داشته باشد، آنروزها زیاد دور نیست.