Skip to main content

بنظر میرسد نشتر قلم تورک

بنظر میرسد نشتر قلم تورک
Anonymous

بنظر میرسد نشتر قلم تورک
مثل میخ آهنین بر مخ مریض داشناک فرو رفته، به تته په افتاده. این جانور وحشی فکر میکرد، با ماهیت داشناک، هر چه دهنش آمد میتواند نثار مردم تورک بکند، در صورتیکه یادش رفته،

مردم تورک در طول تاریخ همیشه آقا و فرمانروایش بوده است. کولی تباران ارمنی که نسل اندر نسل در دربار پادشاهان تورک،بعنوان مطرب و ملیجک، برای خنداندن آنان بکار گرفته میشدند. اکنون همان رل را برای فاشیسم آخوندی به عهده گرفته اند،
بلکه از این راه گذران زندگی کرده، امورات گدائی و دریوزه گی شان روبراه شود.
اما بر اثر تاثیر قلم دوستان تورک، انگار گوش داشناک ارمنی را به زنگ زدن انداخته،
از فرط عجز و ناتوانی از کوره در رفته عفونت توهینهای چاله میدانی اش، سایت ایرانگلوبال را به گند میکشد.
کسی که بجای اخلاق و استدلال منطقی، مثل لاتهای سر محل خونش غلیان میکند، و قادر به جلو گیری از عفونت چرکین عقده های اهانت آمیزش نیست، فکر میکند، با این روش نفرتش فروکش میکند، عافل از اینکه نمیداند نفرت و توهین به دیگران، عقده هایش را بیش از بیش شعله ورتر کرده، او را زجر کش میکند.
چیزی که این نادان هنوز شعورش به این نمیرسد درک کند اینست که،
در مقابل تورکان، مثل پشه مزاحم است، و اگر مردم تف کنند، سیل کل تبار ارمنی اش را با خود میبرد.
از بخت بد کسی نیست به این لمپن بگوید، از مقابل تورکها کنار بکش، خود را با آنها درگیر نکن، تو که سهلی کل تبار داشناکسیون ارمنی ات، قادر نیست با ترکها در افتد. همان بهتره مثل موشهای دالان تاریک در لاک خود فرو رفته سکوت اختیار کند.
ضمنا به یاد داشته باشد، از این به بعد، با نامهای مختلف با زرنگ بازی، رل روشنفکر سوسیالیت بازی نکند، زیرا در هر سوراخی تحت هر نامی که باشد، از سوراخش بیرون کشیده، رسوایش میکنیم.