Skip to main content

ایا فکر می کنید کارمندان بی

ایا فکر می کنید کارمندان بی
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

ایا فکر می کنید کارمندان بی بی سی فقط بخاطر دستمزد سیاستهای استعماری انگلیس را پیش می برند؟
خیر ! انها جوود .بهایی.ارمنی . هستند و تازکی ها کرُد ها هم به انها اضافه شده و منافع همه اینها با سیاستهای

انگلیس گره خورده است.

۲- ایا می دانید فرانسوی ها یکبار در هفته و بعضی ها یکبار در دو هفته حمام می گیرند؟ هیچ وقت در کنار فرانسوی ها بوی بد را احساس نکرده اید؟
ایا می دانید فراسوی ها انقدر خسیس و یا بقولی چشمشان تنگ است که حتی نمی توانند یک خیابان یا یک گوچه گشاد درست کنند؟ و سعی می کنند تا حد ممکن خیابان یا گوچه باریک و تنک درست کنند.
اگر کمی با فرانسوی ها زندگی کنید انگشتان بدهان خواهید ماند که این ملت چطور توانسته چندین کشور را به مسعمره خود در بیاورد.
فرانسوی ها صدو چند سال پیش توانستند عده ای زیادی از سرخ پوستان کانادا را قتل عام کنند و ان قسمت را که الان کوبک یا کببک نامیده میشود جزو خاک فرانسه اعلام کنند اما نیروی های انگلیس که سایر نقاط کانادا را تصرف کرده بودند به طرف کوبک یا کب بک که در اختیار فرانسوی ها بود حمله کردند و در این جنگ فرانسوی ها شکست خوردند اما انگلیس به انها اجازه داد تا یک حالت خود مختار داشته باشند و فرانسوی ها بد جوری تحقیر شدند الان هم در این مورد شرم می کنند.
دیگری حمله المان به فرانسه در جنگ دوم جهانی است که فرانسه فقط ۶ روز در مقابل حمله المان توانست مقاومت کند بعد از ۶ روز با کمال تعجب رسمن تسلیم شد و سربازان المانی در قهوخانه های فرانسه نشستند چایی خوردند و پرچم فرانسه از همه جا پائین اورده شد و پرچم المان بالا رفت. و تمام مسئولان دولتی و نظامی فرانسه در سوراخ موش قایم شدند
تا اینکه شوروی و تا حدودی امریکا و سایر کشور ها المانی ها را از فرانسه بیرون کردند.
برای همین الان امریکایی ها می گویند اگر ما نبودیم الان فرانسوی ها المانی حرف می زدند.
این دو شکست تاریخی پر رویی فرانسوی ها را در هم شکست .