Skip to main content

سالام اليكيم

سالام اليكيم
Anonymous

سالام اليكيم
https://t.me/meshebashli/93
فقط یک پان‌ایرانیست می‌تواند!
۱_ در قرن ۲۱ قوم گرا باشد . " قوم گرایی یعنی اینکه کسی ، نهادی ، یا گروهی بر این باور باشد که گروه قومی او در این یا آن ویژگی

قومی او در این یا آن ویژگی ، برتر و والاتر از دیگر گروه های قومی در یک جامعه مشخص است . یا امتیاز ویژه ای در آن جامعه را به درست یا نادرست ، حق گروه قومی خود بداند ."

۲_ بسان حمید احمدی نام کتاب اش را قومیت و قوم گرایی ... انتخاب کند . اما دریغ از ، فقط یک کلمه در باره قوم گرایان واقعی یعنی پان ایرانیست ها بنویسد و در عین حال اقوام غیر فارس ایران را با انگ قوم گرایی بکوبد .

۳ _در قرن ۲۱ ناسیونالیسم قومی را انتخاب کند یعنی اولویت ارزش های فرهنگی خویش را به عنوان اولویت نخست شالوده هویت ملی قرار دهد . (زبان فارسی را اولویت نخست شالوده هویت ملی قرار داده اند .) لازم است متذکر شویم در ناسیونالیسم سیاسی و مدنی مهم ترین مولفه در شاکله هویت ملی ارزش های سیاسی می باشند . ۴_ "...

۴_ ترویج فکر تفوق نژاد آریایی ایرانی که در کتاب مقدس زرتشتیان اشاره شده است ...صرف نظر از صورت ظاهر امر که فوقا ذکر شد باطنا می توان این افکار را زاییده دماغ اعضای لژ سوم فراماسون هند دانست که عموم اعضای آن زرتشتیان مقیم هند می باشند ." ( شاهدی ، ۱۳۸۹ ، ص ۲۶) عنوان کتاب" حزب پان ایرانیست " می باشد .

۵_ خود را با نازیست های آلمان پسر عمو بداند و بر این باور ضد انسانی و ضد دمکراتیک افتخار و مباهات کند.

۶. ...


مئشه‌باشلی