Skip to main content

حسن ارمنی تبار،

حسن ارمنی تبار،
Anonymous

حسن ارمنی تبار،
مثل تبریزی ستاره دار ارمنی، و یا فردی مثل دنیز ایشچی که لجام خود را بدست فارسها سپرده، برای مطرح شدن در مطبوعات فارس، سر از پا نمیشناسد، حتا فکر میکند، با مطالب تکراری و کیلوئی

خود را بجای کسروی گذاشته در نهان آرزو دارد، مطبوعات فارس بر روی دوش اش درجه نصب کند، در صورتیکه خاک پای کسروی نمی شود.
کسروی تالیفات مهمی برای پانفارسیسم و خیانت به ملت خود، تالیف کرد.
گر چه در اواخر عمر از کرده های خود نادم بود، حتا برای اصلاح خیانتهایش جسته و گریخته تلاشهائی نمود، اما ساواک آریامهری و چاقوشان اش، مزد اش را در دفتر کارش، کف دستش گذاشتند.
خیانت بملت آزربایجان در واقع کارش را کرده بود. او دیگر، برای رژیم پانفارس محمد رضا پالانی، مهره سوخته بود.

دنیز ایشچی که فارسها زیر بغش هندوانه های گنده داده اند، گویا افسارش را چنان بدست گرفته اند، که مثل ابولفضل محقی، بهزاد کریمی ارمنی، که قادر نیست خارج از حیطه منافع پانفارسیسم فکر کند، بر حسب ترس روانی که پانفارسیسم در دلش افکنده است، بخوبی میداند به محض کوچکترین رفتار انتقادی علیه منافع استعماری پانفارسیسم، فالانژیسم آریائی، مثل قوز قون های لاشه خوار، بر سرش میریزند.
ترس روانی سبب شده است، که این افراد از نظر روحی به مثابه برده گان فکری در خدمت جامعه فارس قرار گیرند تا برای خوشنودی سرورانشان، سرسپردگی و محبت قلبی خود را نسبت به آنان تداوم بخشند.
و چنین است که برای نیل به این منظور، با ضدیت علیه زبان و فرهنگ ملت خود، با تهاجم آشکار علیه مردم آزربایجان، نزد فارسها خود شیرینی میکنند. تا بعنوان فارس پرست و سر سپرده در مطبوعات آنان مطرح شوند.
از طرفی بخوبی میدانند، هرگاه از چهارچوب تفکر پانفارسیسم عدول نمایند، با شدت تمام مورد غضب جامعه فارس قرار میگیرند.
از این نظر برای درگیر نشدن با مطبوعات پانفارسیسم، در مسیر تبلیغات ضد تورکی آنان قرار میگیرد. و اگر چنین نکنند، مهر "پانتورک" بر پیشانی شان حک میشود.
ترس روانی که پانفارسیسم نزدیک یکسده است، آنرا به مثابه سلاحی بکار میگیرد، تا هویت باخته ها، در اعماق روح و روان خود این ترس مزمن را یدک کشده دست از پا خطا نکنند.
در واقع چنین افرادی به مراتب ضد تورک تر از فارسهای هندی زاده هستند.
آنها به بهانه ضدیت با اردوغان، دشمنان قسم خورده کشور ترکیه و دشمن مردم آزربایجان هستند.
تا جائیکه به بهانه های واهی در ملا عام با دنیای تورک ضدیت کرده، تبلیغات مسموم تروریستهای پکک،و نمایندگان آن، عناصری مثل "کمال قلیچ دار اوغلو ارمنی"، رئیس حزب CHP و نوچه اش "اکرم ایمام اوغلو ارمنی" استاندار استانبول، باتفاق سازمان تروریستی "گولن" که سرویسهای مخفی غرب با صرف میلیونها دلار تربیت شان کرده، سر کار آورده اند، تا دست در دست ستون پنجم ارمنیهای داشناک، که از فرط فقر به ترکیه پناه آورده اند،با همکاری سازمانهای جاسوسی، و تروریستهای ریز و درشت برای نابودی موجودیت ترکیه اقدام نمایند.
نتیجه:
پدیده و عناصر ضد تورک، پدیده اتفاقی نیست، پشت آن سرویسهای فراماسونری با پشتوانه مالی و سرمایه های کلان قرار دارند، هدفشان به زانو در آوردن دنیای تورک، صربه زدن به دولت آزربایجان و نابودی کشور ترکیه است.
مردم تورک نباید پدیده ضد تورک، رفتار عناصر مانقورد صفت، و خود باخته را نا دیده بگیرند.