Skip to main content

"تبریزی"

"تبریزی"
Anonymous

"تبریزی"
دوستان گرامی جناب آقای مسئول کامنت،
به نظر میرسد، تبریزی قلابی که اسم تبریز را یدک میکشد، کم کم به آخر خط میرسد. او اکنون کارش شده است، بنویسد: این کامنت مال من نیست، فلان کامنت را

من نفرستادم. یا بهمان کامنت را من ننوشتم. این مزخرفات یعنی چه؟ آیا محتوای سیاسی او به این حد بود؟ نکند کفگیرش به ته دیگ رسید؟
او که اصلا آزربایجانی نیست، چرا بخودش اجازه میدهد با گذاشتن نام مقدس "تبریزی" بر روی خود، علیه مردم تورک تبلیغات زهر آگین میکند؟ چه کسی این حق را به او داده با سو استفاده از نام "تبریز" علیه مردم آزربایجان، علیه زبان مادری، علیه حقوق فرهنگی سیاسی مردم آزربایجان سمپاشی و سخن پراکنی کند؟ چه کسی به او اجازه داده است در سایت ایران گلوبال سیاست ضد تورکی پیش ببرد؟ مگر عوامل اطلاعاتی رژیم است؟ مگر ستون پنجم داشناکسیون است، زبان مردم آزربایجان را با الفاظ و کلمات توهین آمیزی مسخره کرده، آن را زبان خواهری، زبان عمه ای، زبان خاله ای، زبان دایه ای،.... و امثالهم مینامد؟
او اگر فردی مشکوک است، چنانکه بر همگان معلوم شد یک ارمنی تبار است،آیا بهتر نیست از اسامی ارمنی مثل "کوچه ریان"، "پاشنه یان" استفاده کند؟
چرا ماهیت ارمنی داشناک خود را پشت نام "تبریز" قایم میکند؟ هدفش از این کار چیست؟ فکر میکند ناشناخته باقی می ماند؟ او که تصویر روز های هنرپیشه گی و حرّافی اش، در پنجره تلویزیون اینترتی حتا برای مردم ترکیه و تبریزی های ساکن آنجا، فردی شناخته شده است، فکر میکند با استتار خود پشت نام تبریز، کار فیصله می یابد؟
خوانندگان از خود سوال میکنند:
آیا این فرد ارمنی تبار آنقدر،گردانندگان تارنمای ایرانگلوبال یعنی آقای توکلی، و مسئول کامنت را، خل و احمق بحساب می آورد، مدام با اعمال فشار و در خواست بستن بخش "صحفه شما"، میخواهد ماهیت دیکتاتور و داشناک خود را به گردانندگان سایت ایرانگلوبال تحمیل کند؟
کسی که بقول خودش مثل گداهای سامره، کارتن خوابی میکند، اول برود سر و وضع خود را درست کند، یک دوشی بگیرد، بوهای نامطبوع را از خود دور نماید، بعد بیاد برای دیگران، از ادب و اخلاق و نزاکت موعظه کند!
سخن آخر اینکه؛ اگر قرار باشد، یک ارمنی ضد تورک، و ضد آزربایجانی با سو استفاده از نام مقدس "تبریز" علیه مردم تورک نفرت پراکنی و تبلیغات زهر آگین کند، در قبال آن، این نیز حق طبیعی هر فرد آزربایجانی است، که برای کامنت خود نام تبریز را بر گزیند.
با تشکر تبریزی واقعی.