Skip to main content

ســـالام دوســـلار

ســـالام دوســـلار
lachin
عنوان مقاله:
ریچارد داوکینر..ننگی برای بشریّت..

ســـالام دوســـلار.
آقای Saeed Mahmoudi
کاش شما قبل از اینکه کامنت میگذاشتید فیلم اکتشافات کامل ژنتیست آسپنسر ولز را می دیدید و بعد کامنت میگذاشتید. نامیدن ایشان به عنوان (( دانشمند نما )) از

طرف شما به دلایل زیر میتواند باشد.
1- حوصله دیدن این فیلم ها را نداشتید و نگاه نکردید.
2- نگاه کردید و لی چیزی برایتان عاید نشد . یا با زبان انگلیسی زیاد آشنا نبودید و یا از علم ژنتیک چیزی حالتان نمی شود و یا هردو.
3- نگاه کردید و خوب فهمیدید ولی بخاطر باورهای شخصی و اجتماعی به این پژوهش های علمی ( نداشتن مصرف کننده گان تاریخ سی سال گذاشته ) اسم گذاشته و چسبیدید به سر و قیافه و رنگ پوست..
آقای سعید محمودی...
این تنها شما نیستید که نتایج علمی را بخاطر باور های شخصی زیر پا میگذارد..
https://www.youtube.com/watch?v=xIiEq7OAC2Q&ab_channel=JackQueen
در این فیلم کوتاه ( ریچارد داوکینز ) در یک برنامه کوتاه شرح میدهد که حتی اشخاصی که دارای مدرک دکترا در « زمین شناسی ) از دانشگاه هارواراد دارند مثل آقای « کرت وایز » , بر این باورند که حتی اگر تمام دانشمندان جهان, تکامل کره زمین 4.5 میلیارد سالی برایشان اثبات بکنند, ایشان زمین 60 هزار ساله را قبول خواهد کرد به این دلیل که کتاب مقدس برایش گفته است. همانطور که مشاهده خواهید کرد آقای ریچارد داوکینز اشخاصی که اکتشافات علمی را به بخاطر باورهای دینی و شخصی زیر پا میگذارند (( ننگی برای بشرّیت )) میدانند. به این دلیل آقای سعید محمودی من و شما چیزی برای بحث کردن نداریم.