Skip to main content

سایت پیک نت که گفته می شود از

سایت پیک نت که گفته می شود از
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

سایت پیک نت که گفته می شود از طرف خوانواده هاشمی رفسنجانی و حسن خمینی ساپورت مالی و ساپورت خبری مشود در رابطه با دیدار ویدیویی رئیس جمهور های ترکیه و ایران دو روز پیش بخشهایی از مقاله یک روزنامه روسی

را منتشر کرده و یک عکس دست دادن ترکیه با ایران را ضمیمه کرده که دست ایران با پرچم ایران اما دست ترکیه بدون پرچم و به رنگ قهوه ای فقط روی دست نوشته انکارا. در همین شماره اخر.
اما سایت راه توده همان مقاله روسی را با ترجمه فارسی کامل منتشر کرده است.
و ان مقاله کاملا علیه ترکیه و اذربایجان و در حمایت از تروریسم در مقابل ترکیه و همچنین معروفی ترکیه بعنوان دشمن ایران است. در دیدار ویدیویی مقامات ترکیه و ایران قرارداد های تجاری . موضوع گرفتن یکسان در مقابل اشغالگری عصراعیل علیه فلیسطینی ها . همکاری مشترک و عملیات مشترک در دو سوی مرزها علیه گروه های تروریستی اکراد مثل پ ک ک . پژاک و سایرین که از حمایت کشور های امپریالیستی برخوردارند گرفته شده است و همچنین همکاری ایران و ترکیه در سوریه .
پس بنظر می رسد روسیه و بخشی از فارس ها که به فرماسونری وصل هستند از نزدیکی ایران و ترکیه و همچین قراداد هایی که بسته شده راضی نیستند.
در حالی که ظریف دیدار ویدیویی ترکیه و ایران را دو روز گذشته بسیار مهم اعلام داشت و پرچم ترکیه و ایران را در اکانت خود بالا برد.
پس دیگر هیچ شکی نیست سایت پیک نت و سایت راه توده که از حزب توده انشعاب شده متعلق به فرماسونری هستند
که حتی علیه فارس ها فعالیت می کنند.
حالا سئوال بسیار مهم این است که اینهمه رسانه به زبان فارسی منتشر می شود یا انبوه رادیو و تلویزیون بزبان فارسی واقعن اینها متعلق به چه کسانی چه نهادهایی. چه دولتهایی وووو هستند ؟ یا اینهمه افراد در این رسانه ها قلم می زنند . مصاحبه می کنند. نظر می دهند. خط می دهند کی هستند ؟ از کجا می دانید واقعن اینها به کجا وصل هستند؟
بنظر من حتی اطلاعات رژیم هم نمی تواند جواب این سئوال را بدرستی بدهد. فراتر از این حرف ها است