Skip to main content

متاسفانه ما باید درسهای سیاسی

متاسفانه ما باید درسهای سیاسی
Anonymous

متاسفانه ما باید درسهای سیاسی گدشته را برای دانشجویان آمده به ترکیه؛ مانند آیدین اویرنجی، بازهم اینجا تکرار کنیم.الفبای مبارزه سیاسی دمکراتیک اجتماعی اینست که روشنفکر غیرمزدور باید با حاکمان و رژیم

مانند آخوند و اسلام سیاسی حاکم مبارزه کند و نه با مردم و با زبان فارسی و فارسها و ایرانیان و کرد و ارمنی و کولی و هندی و روس! - دلیل این آدرس غلط دادن میتواند غیر از جهالت و شارلاتانیسم و خودفروشی نوادگان چنگیز و تیمور ، این باشد که پان ترک با فرهنگ فئودالی قاجار و عثمانی و مغول، چون به ایران، رفت و آمد دارد، باید با اسامی مستعار مغولی اینجا ظاهر شود تا هم آخور و هم تربه را از دست ندهد. غیراز دانشجویان بورسی ساکن آناتولی، غالب این 4-3 نفر راسیست فعال در این سایت ، احتمالا همکاران سابق نیروهای امنیتی شاه و آخوند بوده اند ، و اکنون بیمه بازنشستکی میگیرند و برای جمع آوری اجاره خانه هایشان در ایران و زمین و باغهای مالکی -فنودالی پدرانشان در آذربایجان ، می بایست به ایران مدام سر بزنند ، به این دلیل با اسامی مخفی اینجا فعال باشند، و به جای مبارزه با رژیم شیعه صفوی حاکم و دولت ، با مردم ایران یا با زبانشان مبارزه کنند.
نتیچه. - پان ترک آذری همیشه مانند مگس در اطرف عسل قدرت حاکم پرواز میکند و برایش هویت و رهایی مردم عوام آذری ،مهم نیست، چون در طول تاریخ ،اینها به اندازه کافی در قدرت بودند، و غیر از خیانت و رذالت و حرمسرا و اعتیاد به تریاک و اشاعه اسلام ارتجاعی قرون وسطایی و فرهنگ ختنه و قمه و و صیغه و نوحه خوانی و اشک و زاری و سیاهپوشی، کاری برای مردم ننمودند.
حال ما ایرانیان باید در اینجا وقت و انرژی برای آموزش این همکاران سابق حاکمان در ایران، که به سن بازنستگی رسیده اند، بگذاریم و به اینها توضییح دهیم که کعبه "ممالک محروسه" امثال لاشین شما ،در نظام فتوذالی ملوک الطوایفی و مالک الرعایایی، برای مرزهای گله چرانی بوده ،و نه برای قرن 21 گلوبال ، و در مبارزه طبقاتی رفقا مارکس و لنین و مائو ، روشنفکر با دولت و حاکمان و نمایندگان زور و زر می جنگد، و نه با مردم فلک زده که وضعشان از آذری ها به مراتب هم بدتر است!
حالا چرا جوک های " یه ترکه بود "، از زمان مشروطه تا زمان خامنه ای آذری ترک، دهن به دهن میگردند ، و گاهی خود آذری ها نخست می خندند و یا دچار شرم و تاسف میشوند ! ؟