Skip to main content

نوید افکاری را کشتند وبدون

نوید افکاری را کشتند وبدون
سعیدرضا
عنوان مقاله:
احتمال کشته شدن نوید در اثر شکنجه قوت گرفت

نوید افکاری را کشتند وبدون رونمایی از جنازه خرد شده اش، شبانه خاکش کردند تا خورشید نتواند حقیقت این قتل را آشکار کند، قافل از اینکه هر اخگری که در خاک رود، شعله ها خواهد افروخت.

نوید در آخرین تماس تلفنی میگوید که او و برادرانش را در حضور رییس کل دادگستری معاینه پزشکی کرده اند (چرا؟؟) و ۱۰ الی ۱۵ محل ناشی از شکنجه و ضرب و جرح را عکس برداری کرده و ثبت کرده اند (چرا؟؟). در همان تماس تلفنی نوید نام حداقل یکنفر از شکنجه گرانش را بیان میکند (خادم الحسینی؛ رئیس گارد زندان). نوید بسیار امیدوار و با روحیه است، انگار قرار است تحولی در پرونده اش رخ دهد، میگوید که قرار است به تهران اعزام شود و اینکه الباقی شکنجه گران را اگر ببیند میشناسد.
کاملا واضح است که شکنجه گران برای جلوگیری از افشاء اعمال ننگینشان، بعد از معاینه پزشکی و احتمال انتقال او به تهران و خارج شدنش از محدوده قدرتشان به سراغش رفتند تا نسخ کشی کنند و نوید را مجبور به سکوت نمایند. نوید را زیر شکنجه (همچون زهرا کاظمی، ستار بهشتی...) به قتل رسانده اند و حال میبایست با عجله (بدون آخرین دیدار و ...) اعدام او را اعلام کرده و سپس شبانه و بدون باز نمودن جنازه له شده اش نوید این قهرمان ملی و آزاده را به خاک بسپارند.

البته وظیفه نیروهای آزادیخواه و برابری طلب گریه و مویه بر جنازه نوید نیست بلکه همصدایی و همگرایی برای مبارزه مشترک با دشمنی مشترک و افشاء و ترد نیروهای مشکوک و تفرقه افکن است.

باید یکی شویم
اینان هراسشان ز یگانگی ماست