Skip to main content

لاشین بارها به نظامی بودن خود

لاشین بارها به نظامی بودن خود
Anonymous

لاشین بارها به نظامی بودن خود اینجا افتخار نموده.در سن 20 سالگی که ایران را ترک کرد بقول خودش سرهنگ بوده و در چند جنگ عراق و چالدران و قفقاز و هرات شرکت کرده بود. ماکسیم گورکی کتابی دارد بنام "دانشکده

دانشکده های من " ، و منظورش زندگی وی در جامعه بی رحم و طبقاتی روسیه تزاری است. حالا چون لاشین یک فرد نظامی بوده و بعدها در ایالات نامتحد، مدتی قهوه خانه داشته و حتی یکبار چای داغ روی سید کریم بخاطر" جکهای یه ترکه بود "ریخته ! ، و سپس "دکان یا سالن لباسشویی" داشته ، و سرانجام گویا تکنیسین آزمایشگاه شده، باز هم خواهد پرسیذ؛ "جامعه طبقاتی یعنی چی ؟ " - یا مگر میشود "جامعه روس، برای کسی دانشگاه بشود؟ " !
خلاصه می بینید که مشکل ما با افراد ضد ایرانی و تحزیه طلب پان ترک آذری ، یکی و دوتا و سه تا نیست. مردم شهربهبهان میگفتند "ما تا آمدیم خواهش میکنم را یاد بگیریم، متشکرم مد شد " !
حالا داستان تجزیه طلبان آذری است که دهها سال بعد از انقلاب اسلامی؛ و در سن بازنستگی، آزادیخواه و هویت طلب شده اند، و در سایتهای فارسی زبان ایرانی ، با مردم ایران، برخورد وحشیانه راسیستی طلبکارانه میکنند، بعد از اینکه اغلب الفبای زبان سیاسی اجتماعی مرسوم میان اپوزیسیون را نمی فهمند.