Skip to main content

اعدام نوید افکاری،

اعدام نوید افکاری،
Anonymous

اعدام نوید افکاری،
یکی از قهرمانان کشتی، بدست جلادان رژیم پانفارس آخوندی، دادن 56 سال حبس به برادر او، محکوم کردن براداران نوید افکاری به زندانهای طویل المدت، با اعمال شاقه و 74 ضربه شلاق

تهدید پدر مادر او به زندان و اعدام، زیر فشار بردن کل خانواده، خواهر و داماد و عایله او، تنها به خاطر اعتراض علیه جنایتهای رژیم نیست، بلکه در اصل، نوعی تورک ستیزی و تورک کشی محسوب میشود.
خانواده نوید افکاری، مثل خانواده خانم سیمین دانشور نویسنده رمان معروف "سووشون، یا "سئویشه ن" به تورکی یعنی "عاشق شونده"، که فارسها به غلط آنرا به شاخ نامه فردوسی، به سیاوش ربط می دهند،
هر دو خانواده از تورکان شیراز هستند. که سرکار خانم سیمین دانشور، در رمان خود از نمود نقش زنان و برجسته کردن مبارزات آنان علیه استعمار انگلیس حکایت دارد، استعماری که بعدها بدست پانفارسیسم سپرده شد.
با توجه به موارد فوق رژیم پانفارس از به تعویق انداختن مجازات نوید افکاری وحشت داشت، زیرا هراس آن میرفت که این موضوع در سطح وسیع مطبوعاتی مطرح، و موجب اعتراضات وسیع خیابانی در شهرهای بزرگ، بخصوص در آزربایجان شود، برای همیشه به عمر ننگین رژیم پانفارس خاتمه دهد، از این جهت با عجله و بی سر و صدا، در نیمه های شب، او را اعدام کردند.
ننگ بر رژیم فاشیست اسلامی تهران، "نوادگان سیکهای هندی".