Skip to main content

شکست المان نازی وایجاد دولت

شکست المان نازی وایجاد دولت
Anonymous
عنوان مقاله:
ستون های حکومت

شکست المان نازی وایجاد دولت یهود این انتظار را برای بسیاری باورمند کرد که این بار یهودیان فراری از چنگ ادولف هیتلر دست دوستی به مردم خاورمیانه میدهند .این البته انتظار بسیار ساده لوحانه‌ای بود .

دولت یهود نشان داد که همان سیاست المان نازی را در برابر مردم خاورمیانه بکار میبرد .
ده ها مصوبه سازمان ملل و هزاران بار رفت وامد و مذاکرات سران کشورهاو کنفرانس اسلو دست دادن های مکرر برای طرح صلح با اعراب را دولت یهود به تمسخر گرفت و عاقبت نیز نخست وزیر خود را ترور کرد .
ایجاد جنگ در خاورمیانه وتخریب سامانه های این کشور ها ناشی از دکترین دولت یهود علیه همسایه گان خود می‌باشد .دولت یهود مانند نظام اسلامی نشان داد دولتی بی اخلاق نژاد پرست و فریبکار است .شناسایی دولت فلسطین بی‌شک می‌توانست از همه این فجایع و جنگها جلوگیری کند و دولت یهود با هزاران ترفند وفریب تن به این رفتار انسانی نداد .نه تنها در خاورمیانه بلکه درهمه اروپا دولت یهود مورد تنفر مردم عادی هستند .پاسخ این پرسش را فقط در رفتار ضد انسانی دولت یهود میتوان بررسی کرد .شاعر اطریشی اریش فرید بر این باور بود که فراریان یهود خود به تعقیب کننده گان تبدیل شده اند . پژواک سیاست دولت یهود چیزی جز همین نظام اسلامی را نمیتوانست باشد .