Skip to main content

سالام اليكيم

سالام اليكيم
Anonymous

سالام اليكيم
https://t.me/kitabsesi/3553
سلام و احترام

دولت حسن روحانی در سال پایانی حکومتش بصورت تمام قد و همه جانبه تمام تلاشش رو در راستای سیاست پیوند محور ارمنستان-کردستان از طریق پروژه

سیاست پیوند محور ارمنستان-کردستان از طریق پروژه ی کوردی سازی و کورد نشین نشان دادن آزربایجان بکار گرفته است.انتقال کوردها به دشت موغان جهت کارگری از طریق پروژه ی خصوصی سازی شرکت کشت و صنعت موغان و انتقال دانش جویان متاهل با چند فرزند! به دانشگاههای تبریز مخصوصا واحد آزاد که معلوم نیست این دانش جویان مبلغ شهریه و هزینه های زندگی رو کی وقت میکنند تامین کنند و یا کی وقت میکنند سر کلاس حضور پیدا کنند و الغرض،اگر دقت کنیم آن میزان همت و تلاشی که لایه ی پان فارسی کابینه و محور نفوذی دستگاه جاسوسی انگِیس ،همانهایی که در دوره ی پهلوی از کویر ! کرمان میرزا آقاخان و ناظم الاطبا و از کویر یزد!محمود و ایرج افشار یزدی رو با روحیاتی کاملا ضد تورک و تورک ستیز تربیت کرده و کتابهای داستانی از زبان مثلا اساتید ادبیات !!! بعنوان رفرنس و منبع برای تاریخ ایران باستان!تحویل دادند،نظیر آنچه که مثلا زرین کوب ها نوشته اند، رو هم اکنون نیز در قالب و قامتی نو زیر لایه ی پوشش به اصطلاح اصلاح طلبان ،انجام میدهند اگر برای مسایل اقتصادی مملکت انجام میدادند دلار از سه هزار تومان به سی هزار تومان اوج نمیگرفت!
دولت حسن روحانی بصورت کاملا عریان در خدمت و ادامه ی پروژه های دوره ی پهلوی اول حرکت میکند و شواهد و قرائن آن هر روز پر رنگ تر از قبل نمود بیرونی دارد.
با احترام مجدد
داوود خاکپور