Skip to main content

من در یک مسله حیرانم. چرا ان

من در یک مسله حیرانم. چرا ان
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

من در یک مسله حیرانم. چرا ان بخش چپ های تورک که در محافل فارس ها علک می برند قلبیر می اورند ضمن خوش خدمتی خود به فاشیسم فارس حداقل یک یونیون. اتحادیه تورک های چپ تشکیل نمی دهند؟؟ تا در مواقعی

با هموطنان تورک خود ارتباط برقرار کنند؟ مثلا در هماهنگی با تظاهرات علیه دولت فارس که عمدا سعی می کرد دریاچه ارومیه را خشگ کند. یا متشکل کردن تورک ها علیه استاندار کرُد و تعویض ان در اذربایجان غربی که علیه تورک ها فعالیت می کند.
اخه ان بخش از چپ ها در دایره فارس ها در حق مردم تورک و اذربایجان در ۴۲ سال گذشته چکار کرده اند؟
ایا شهروندان اذربایجان ان ساده لوح ها را اصلا می شناسند؟
ان بخش از چپ ها الان یا در صورت لزوم از تورک های ۳۵ میلیونی میتوانند ۱۰۰ نفر را بخیابان بیاورند؟
می توانند از ۵۰ مغازه دار بخواهند به علتی اعتصاب کنند ؟ می توانند برای حقوق کارگران تورک یک کارگاه در اذربایجان گوچگترین قدمی بردارند؟ در ۴۲ سال گذشته حتی نتوانسته اند اصل ۱۵ قانون اساسی خود رژیم را به حال اجرا در بیاورند
در ۲۵ سال گذشته بعنوان چپ های تورک اذربایجان فعال در احزاب فارس ها بنام مرکزی نتوانسته اند زندانی کردن فعالان ملی تورک. ضرب شتم انها. فشار به خانواده انها را وووو فقط با یک اعلامیه محکوم کنند.
با این نتیجه چپ تورک در ایران در ۴۲ سال گذشته چه کار مثبتی برای اذربایجان و تورک ها انجام داده؟
حالا همچین چپی چطور میتواند در مسایل کارگری کشورهای دیگر تاثیر گذار باشد؟ در حد صفر و صفر و بازهم صفر.
اما خیانت بخشی از چپ های پشیمان و غیر پشیمان تورک به اذربایجان را و انهایی که اجازه ندارند پایشان را از خط قرمز فارس ها بیرون بگذارند تاریخ اذربایجان با رنک قرمز خواهد نوشت . چطور سرزمین تو توسط فارس با کمک انگلیس اشغال شود. زبانت را در دهانت ببرند. فرهنگ را قبیله ای بنامند ۳۵ میلیون هموطن تورک تو را با حیوان مقایسه بکنند.
تو با همان دشمن خود همدم شوی ؟ بخصوص که کاملا اشکار شده چپ فارس در مسله اذربایجان با حزب پان ایرانیست و جبهه ملی فارس ها هچ فرقی ندارد و فارس ها از چپ گرفته تا لبو فروش .نویسنده ووو همه در این مسله اذربایجان و اینکه همه جای ایران متعلق به فارس ها است و حکومت باید در دست فارس ها باشد نظر یکسانی دارند فقط یک احمق نمی تواند اینها را درک کند. چرا باید ان بخش از چپ تورک یا بعنوان روشنفکر در قبال مسایل اذربایجان اینقدر بی تفاوت و لال باشد ؟
ایا زمان ان نرسیده چپ های تورک در هر نقاط ایران و چه در داخل و چه در خارج یک اتحادیه بنام ( اتحادیه چپ های تورک) با هر نگرش چپی تشکیل شود ؟ و در موارد و شرایط های ضروری در مورد اذربایجان عرض اندام کند و تاثیر گذار در سرنوشت ملت تورک در ایران باشد ؟
چپ های تورک بریده یا نبریده بخصوص انها که در مدار فارس ها دور می زنند الان دقیقن چه کار می کنند ؟
و سهم انها در خدمت به اذربایجان چیست ؟