Skip to main content

بنظر بنده شهرام همایون رابط

بنظر بنده شهرام همایون رابط
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

بنظر بنده شهرام همایون رابط بین رژیم و پهلوی ها و پهلوچی ها است. همین که خاندان پهلوی با ان همه جنایات و دزدیدن میلیارد ها دولار پول بیت المال در خارج بدون گوچکتری نگرانی بهترین زندگی را می کنند

در اثر همکاری با رژیم است . پهلوی ها در خارج توانسته اند سر خیلی از مخالفان رژیم را گرم کنند پهلوی ها خیلی از دشمنان خطرناک رژیم را به داخل خود اورده اند و انها را خنثی کرده اند.
پهلوی ها از طریق رسانه هایشان مستقیم و غیر مستقیم اطلاعات مهمی را در اختیار رژیم گذاشته اند.
و پهلوی ها توسط مزدورانشان توانسته اند جلو تشکیل بعضی از تشکل ها علیه رژیم در خارج را بگیرند.
پهلوی ها در داخل هم با راه انداختن شعار های غیرواقعی و بی مورد سعی در شکاف در تظاهرات کرده اند
پهلوی ها توانسته اند توسط مزدوران خود در خارج مبارزه علیه رژیم را در حد فروش عتیقه.سکه.پرچم و بحث های بی مورد پائین بیاورند. یا لوث کنند. و از جدیت مبارزه بکاهند. پهلوی ها به کمک رسانه های خود و مزدوران خود سعی در کشاندن تشکلهای مخالف رژیم بسوی خود دارند تا انها را در چهار دیواری خود محبوس کنند و رژیم اسلامی در خطر نباشد.
حالا هم بخشی از مزدوران پهلوی با جذب عده ای نا اگاه برای مشغول کردن مخالفان رژیم عروسکی بنام دولت در تبعیت را به وسط انداخته اند .
هیچ شکی نیست که عصراعیل هم در این برنامه ها به پهلوی ها یاری می رساند
حکومت اسلامی فارس منافع عجیبی به عصراعیل و غربی ها و روسیه و چین رسانده است همه انها بدون استسنا خواهان تداوم حکومت اسلامی فارس ها هستند.
ریشه همه اینها را که چرا در صد سال گذشته رژیم ها در ایران به خارجی ها سود رسانده اما مردمان این سرزمین را در تنگنا و سرکوب کرده اند مهمترین بخش ان به هندی تبار بودن فارس ها بر می گردد که این سرزمین و مردمان ان را خودی نمی دانند و دلشان برای انها نمی سوزد. چیزی که اکراد منطقه هم در همین مایه اند و با هر نامردی و هر کشور خارجی علیه هر ۴ کشوری که در ان پناهنده شده اند فعالیت می کنند.
تورک ها بدانند و اگاه باشند فارس های هندی تبار و اکراد هندی تبار دل در دل کشور های اجنبی دارند
گوچکترین اعتماد به انها یک خطای راهبردی است حوادث در صد سال گذشته گواه حرف من است.