Skip to main content

سالام اليكيم

سالام اليكيم
Anonymous

سالام اليكيم
10-اولا اصلا آمریکا عضو اوپک نیست که ریاست مشترک آنرا با ایران عهده دار باشد!!! ثانیا آنزمان ایران فقط برای چند سال محدود ریاست دوره ای اوپک را بر عهده داشته!
11- بزرگترین ورزشگاه سرپوش

11- بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده دنیا حدود 50 سال قبل در آمریکا و بزرگترین استادیوم غیر سرپوشیده هم در برزیل ساخته شده!
12- دعوت به پارک دیزنی لند که البته افتخار بسیار بزرگی است.
13- ذوب آهن اصفهان حتی قطب اقتصاد اصفهان هم نیست، چه بماند به ایران و خاورمیانه!! در مورد تراکتورسازی هم باید گفت بعضی شرکتهای خصوصی امروزه در تبریز بیش از 10000 کارکن دارند.
14- وام دادن به کشورها و موسسات خارجی جز سوء استفاده مالی آنها از ایران، دیگر چه خیری میتواند داشته باشد! (مثل وام هایی که امروزه ایران به کشورهایی مثل افغانستان و سوریه و ... میدهد.)
15- "قول ساخت 30 نیروگاه اتمی" برای کشوری نفت خیز!! جز ضرر اقتصادی چیز دیگری ندارد. کشورهایی مثل کره و ژاپن و آمریکا و روسیه و... خود این تعداد راکتور اتمی نساخته اند (به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی و ارزانتر بودن انرژی نفت یا گاز)
16- حتی در عقب مانده ترین کشورهای دنیا مثل افغانستان در برابر عکس رهبران مقتدرترین کشورهای دنیا مثل آمریکا نیز احترام نظامی ندارند چه بماند به عکس شاه ایران!!! (این دیگر دروغ و توهم خیلی بزرگی بود)
17- ایران که کمتر 5 درصد تولید نفت جهان را در اختیار دارد چطور به تنهایی توانسته قیمت نفت را از 2 به 7 دلار برساند!!؟ (حتما این احمدی نژاد بوده که قیمت نفت را از 20 دلار به 150 دلار رساند)
18- "شوروی تزاری"!!! کشوری با این نام وجود خارجی نداشته!! اصلا کشور "اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی" بعد از سقوط کشور "روسیه تزاری" تشکیل شد.
19- این "وقت ملاقات 4 ماه" را از کجا در آورده اند نمیدانم!!!


نباید در مقابل چنین نوشته هایی، ساده انگار و زودباور باشیم!