Skip to main content

اگر یک حرکت ملی قلابی و

اگر یک حرکت ملی قلابی و
Anonymous

اگر یک حرکت ملی قلابی و راسیستی، بجای مبارزه با حاکمان و آخوندهای شیعه صفوی آذری، با مردم ایران و علیه فارس ها مبارزه کند، آن حرکت، یک فریب و مزدوری برای بیگانگان است.
پان ترک راسیست شبه فاشیست

مانند امثال سازاچ مادربزرگ نوهها ! ، در این سایت ،خلاف سایر اقوام و خلقهای کرد و عرب و بلوچ و ترکمن، علیه فارسها چرندیات و اسفراغات پخش میکند ،و چون همکار حکومت جمهوری اسلامی در درون ایران است، اسمی از حاکمان نمی برد. غالب دیوانگان تبلیغاتی امنیتی رژیم آخوندی از میان آذری های فرصت طلب و خودفروش انتخاب شده اند. شعور سیاسی پان ترک جاهل و مزاحم در این سایت را ، میتوان در نوشته های سازاچ و تورک اوغلی و علی فضولات کانادایی، و اویرنجی مزدور اردغان و ساکن ترکیه، و بارادیسیقلیق کله پوک ژئوپولیتیک مشاهده نمود.
آتش خشم اپوزیسیون و ایرانیان؛ بعد از سرنگونی آخوندهای ترک شیعه صفوی، دامن این همکاران سابق شاه و شیخ را خواهد گرفت، تا با اسامی مستعار مغولی ،اینجا نقش ستون پنجمی بازی نکنند ،و بتوانند مدام برای دریافت بیمه و اجاره خانه های پدری فئودالی بازاری شان، به ایران رفت و آمد کنند ،و سپس در این سایت ،علیه مردم ارمنی وکرد و فارس ، زباله و لچن پخش نمایند.