Skip to main content

یک تروریست شاخه کُردی سپاه

یک تروریست شاخه کُردی سپاه
Anonymous
عنوان مقاله:
یاشاسین ملت آذربایجان، یاشاسین ملت کُردستان

یک تروریست شاخه کُردی سپاه قدس (پ.ک.ک)، مدام با اسم مستعار "جمال" در سایت ایرانگلوبال به بنده توهین می کند و هرچه لایق خانوادگی و ایل و طایفه اش است را اینجا نشخوار می کند.
بنده فقط در یک کامنت از

دولت و ملت آذربایجان در مقابل توطئه جدید روسی ـ ارمنی دفاع کردم و به تروریستهای گروه تروریستی پ.ک.ک به رهبری عبدالله اوجلان(حەپۆ شێت) کە در هر درگیری به جانبداری از دشمنان ملت تُرک اقدام می ورزند، چند نکته را گوشزد کردم. بنده یک رویداد واقعی تاریخی را بازگو کردم و گفتم که "شیخ سعید پیران" از رهبران کُردهای قاچاقچی و اصلا تُرک در ترکیه، خود سرکرده جریان ارمنی کُشی و یک مزدور دولت عثمانی بودە و بعد از حوش خدمتی و مزدوری توسط دولت ترکیه اعدام شدند.!!!!
اما این جمال بی نزاکت و بی شناسنامه که به یقین یکی از همین تروریستهای شاخه کُردی سپاه قدس(پ.ک.ک) است، هر بار زنجیر پارە کردە و بنده را به جریاناتی همچو اخوان المسلمین و احمد مفتی زاده و مجاهدین خلق پیوند می زند و بە سخنگوی ملت کُرد در ایران گلوبال تبدیل شدە است و هر فحاشی و توهینی را دلش بخواهد بر ضد ملت شریف تُرک می نویسد.!!! پست ترین انسان کُردی کە چهرە خود را با اسم مستعار جمال پنهان کردە، همین تروریست حامی پ.ک .ک است.
این در حالیست کە بنده بارها از اخوان المسلمین و حتی وهابیت آل سعود، انتقاد کرده و با سند و مدرک لازم آنها را دشمنان حقیقی اسلام و مسلمانان می دانم.
البته جمال بی عار و ی کرامت، می داند که بنده شخصیتی هستم، نه تنها شعار نمی دهم، بلکه مرد عمل هستم و آنچه با اسم حقیقی خودم اینجا می نویسم در برابرش مسئول هستم. اما این زنجیری قاچاقچی، همچو عبدالله اوجالان ترسو، کاردش به سنگ بخورد، فورا می گوید مادرم تُرک است و پدرم ارمنی.!!!!!
برای اینکه این تروریست عوضی و فلانژ پ.ک.ک، بداند تا درب منزلش خواهم رفت، شماره تماس خودم را اینجا می گذارم و از او و حزب تروریستی اش پ.ک.ک دعوت به مبارزه روبەرو می کنم. نه اینکه مثل تو سگ ترسو که خودت را مخفی کردی و مدام در این سایت پاچه مردم را می گیری.
اگر شرف دارید که مطمئن هستم ندارید، خودت را معرفی کن و به گواهی و شهادت همه خوانندگان این سایت و به قول رئیس اسبق گروه تروریستی پژاک "همچو گربه سیاه در شب تاریک " زنجیر را دوباره در گردنت خواهم انداخت آدم بی کرامت تروریست و فیلمش را در همین سایت خواهم گذاشت.
البته به پلیس کشور محل اقامت خودت هم خبر بده که عارف شیخ احمدی کە قبلا هم تا نروژ و سوئد آمده و عملا به تروریست ها و مزدوران شاخه کُردی سپاه قدس ثابت کرده که کیست، می خواهد قلاده بر گردنت بی اندازد.
اگر خشوک و تخم نامشروع نیستی این هم شماره تماس:
004915214456284