Skip to main content

آیا آقای ارشین نظریان خجالت

آیا آقای ارشین نظریان خجالت
Anonymous

آیا آقای ارشین نظریان خجالت نمی کشد،
بطور آشکار از تروریستهای ارمنی آسالا و ناسیونالیستهای داشناک حمایت میکند؟
نکند او نیز مثل بهزاد کریمی ارمنی، و ملیجکش آشچی با حمایت از تروریستهای کورد

میخواهد در مقابل حقانیت مردم آزربایجان به ایستد؟ از متجاوزین ارمنی و رژیم تروریست آن، در حمله بخاک آزربایجان پشتیبانی کند؟
آقای ارشین نظریان که مطالب سرا پا جعل و دروغ را، به اسم ترجمه به خورد مردم میدهد، لطفا بفرماید بگوید؛ در مقابل یک و نیم میلیون آواره جنگی مردم آزربایجان، که بدست رژیم تروریست ارمنی با حمایت ارتش روس و رژیم پانفارس تهران، بیش از دو دهه از سرزمین خود آواره شده اند، پاسخ اش چیست؟
در مقابل قتل عام در خوجالی، آغدام، فصولی،.. و در دیگر مناطق اشغال شده قره باغ آزربایجان، که تروریستهای داشناک صدها تن از مردم بی دفاع آزربایجانی اعم از زن و بچه های خرد سال را به طرز فجیعی قتل عام کردند،پاسخ اش چیست؟

آیا خاطرات "زوری بالایان ارمنی" را خوانده است؟ در جائی که میگوید:
" وقتی که نوزاد آزربایجانی را از گردن و دستهایش یه دیوار تخته ای میخ کوب کردم، چندان طول نکشید، یعنی در عرض 5 ـ 6 دقیقه جلوی چشمم ضجه کشان جان سپرد، منکه بخوان "زوری بالان" که این طریق جان دادن را میدیدم، لذت انتقام وجودم را نعشه کرده بود.
پس از اینکه کار همه شان را بدین ترتیب تمام کردیم، جسدشان را در میان راه در کنار هم قرار دادیم تا سربازان از روی این اجساد رد شوند، تا با رد شدن از روی اجساد زن و بچه های بیگناه مردم آزربایجان، دل تروریستهای ارمنی خنک شود."
اکنون سوال اینست؛
آیا آقای ارشین نطریان که از دمکراسی و انسان دوستی دم میزند، نکند او نیز مثل آشچی در ملا عام، وکیل مدافع داشناکهای ارمنی، بلند گوی تبلیغاتی حزب تروریستی ه ـ د ـ پ (کوردی ـ ارمنی)، و دوست صمیمی تروریستهای پکک شده است؟
آنانیکه امروز در دست پانفارسیسم بازیچه شده اند، اجازه میدهند، امپریالیسم فارس با سو استفاده از موقعیت کنونی، بر پشتشان پالان گذاشته سوارشان شود، این مانقوردهای بی خاصیت و تهی شده از ارزشهای ملی خود، فردا در مقابل ملت قهرمان آزربایجان چه پاسخی خواهند داشت؟